شرکت مهندسی فراب زیست فراز (طراحی و ساخت انواع تجهیزات تص...

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی, پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی, دستگاه تصفیه آب RO

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پکیج تصفیه فاضلاب یکی از روشهای نوین و پیش مهندسی شده می باشد که فاضلاب (پساب) را توسط فرآیندهای مختلف تصفیه میکند. همانطور که از نام آن پیداست ، این سیستمها به صورت مجتمع هستند. مزیت آنها نیز اشغال فضای بسیار کم تر، بهره برداری آسان تر و هزینه مقرون به صرفه تر برای مصرف کننده خواهد بود.

دستگاه تصفیه فاضلاب سابقه استثنایی به عنوان یک روش و سیستم مؤثر در تصفیه پساب دارد، چرا که این سیستم نیاز به فضای کمتری نسبت به سایر روش های اجرایی تصفیه خانه فاضلاب دارد.

اغلب برای استفاده مناسب از پکیج تصفیه فاضلاب ، از روشهای استانداردی مانند فرآیند هوادهی گسترده (که به عنوان یکی از فرآیند های تصفیه فاضلاب به روش لجن فعال شناخته شده) استفاده می شود. این سیستم، تصفیه فاضلاب را با به وجود آوردن یک محیط با سطح اکسیژن و تلاطم مناسب، شرایط را برای تصفیه بیولوژیکی فاضلاب به منظور رساندن آن به استاندارد خروجی فاضلاب فراهم می نماید.

فاضلاب های تولید شده در صنایع مختلف عمدتا به دوسته جدا از هم تقسیم میشوند .

1 –فاضلابهای باخاصیت بیو شیمایی که تشکیل دهنده اجزای آنها اصولاموادعالی تجزیه پذیر بوده که در صنایع غذایی,دامداری.فاضلاب های بهداشتی,رستورانها,آشپزخانه ها می باشند.

2 –فاضلابهای شیمایی که اجزای تشیکیل دهنده آنها عموما مواد شیمیایی تجزیه ناپذیر می باشند که عمدتا در صنایع پتروشیمی,پالایشگاه,نساجی,صنایع فولاد,سیمان,کاشی سرامیک می باشند.

شرکت اطلس آب در جهت  کمک به حل مشکلات صنایع  و رفع تمامی پارامترهای آلاینده آب  توانایی  طراحیو ,ساخت,راه اندازی,انواع پکیج فلزی تصفیه فاضلاب صنعتیمرتبط با تما می صنایع را از ظرفیت 5 الی 100 مترمکعب درشبانه روز  دارا می باشد .

مواد مورد استفاده در ساخت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

 استفاده از ورق های فولادی  از الیاژهای ST37 یا SS مطابق با خواص  فاضلاب خروجی
آهن کشی های ساپورت پکیج  فلزی تصفیه فاضلاب صنعتی از قوطی و ناودانی با ضخامت مختلف نسبت به حجم پکیج
استفاده از تجهیزات مکانیکال از برترین برند های اروپای شرقی در پکیج فلزی تصفیه فاضلاب صنعتی
تابلو برق راهبردی سیستم  اتوماتیک به وسیله PLC
رنگ آمیزی پکیج پس از سند بلاست سطوح با استاندار د 2/1/2 باسه لایه رنگ اپوکسی به ضخامت 180 میکرون
بکارگیری دیفیوزرهای حباب ریز عمدتا" متعلق به سازنده های اروپایی جهت تقسیم هوا در کل سطح پکیج فلزی تصفیه فاضلاب 

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی


پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی یک سازه فلزی یا بتنی است که با توجه به ظرفیت دبی فاضلاب از فلزی یا بتنی آن استفاده می شود. در شرکت آبنیک پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی برا کلیه صنایع به طور مثال لبنی، قند و شکر، روغن و … ساخته شده است و فرآیندهای تصفیه متفاوتی با توجه به نوع فاضلاب در آن به کار رفته است از جمله فرآیند USBF یا SBR و …پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی می تواند تا ۹۵ درصد فاضلاب را تصفیه کرده و آب بدست آمده به راحتی برای فضای سبز استفاده شود بدون اینکه هیچ آلودگی به آب های زیر زمینی وارد شود و خوشبختانه در پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی آبنیک با روش USBF فسفر و نیترات نیز از فاضلاب حذف می شوند. پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی بصورت پیش ساخته در کارگاه های آبنیک ساخته می شود و به راحتی به محل پروژه حمل می شود و اپراتورهای شرکت بعد از نصب و راه اندازی پکیج ها راهبری آن را بدست اپراتور مسئول در محل با آموزش کامل تحویل می دهند.
پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی برای صنایع کوچک و متوسط بهترین گزینه هستند چون هزینه ساخت و تعمیر و نگهداری پایینی دارند و همه نوع صنایع می توانند از آن استفاده کنند. کارخانه ها و کارگاههایی که در شهرک های صنعتی قرار دارند نیاز به یک پیش تصفیه داشته تا بتوانند فاضلاب خروجی خود را به تصفیه خانه اصلی شهرک واریز کنند ولی هزینه هایی که در سال های آینده به علت کم آبی به صنایع وارد می شود توجیه کننده داشتن یک پکیج تصفیه فاضلاب برای هر یک از کارخانه ها و کارگاهها به طور جداگانه هست.

سهولت در استفاده از سیستمهای تصفیه فاضلاب صنعتی

امروزه در دنيا استفاده از پکيج های تصفيه فاضلاب بسیار بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفته است. برای مثال در آلمان در دورافتاده‌ترين روستاهای اين کشور از اين سيستم‌ها براي تصفيه فاضلاب منازل روستائي و محافظت از منابع آبي استفاده میشود. در مقايسه با ایران که راهبري و بهره برداري از يک پکيج کوچک با فرآیند هوازی نياز به یک اپراتور متخصص شبانه‌روزي و نیز انجام تعميرات فراوان دارد و عمدتا در واحدهاي صنعتي استفاده میشود، استفاده از پکيج‌ های تصفیه مدرن تصفيه فاضلاب بسيار راحت و آسان است.

يکي از مهمترين مشکلات پکيج‌هاي نسل قديم استفاده از بدنه و مخزنهای فلزی عادس و نیز ابزار مکانيکي و الکترونيکي در ساختار پکيج است. در عین حال نیاز اين سيستم‌ها به اپراتور تمام وقت باعث شده بود که همواره شاهد مشکلات و معضلات ناشي از خرابي و پوسيدگي و همچنين خطاي انساني در آنها باشيم. در پکيح‌هاى امروزی استفاده از فلزات خورنده در طراحی و ساخت این سيستم ها در کمترین میزان خود قرار گرفته و همچنین براي راهبری سيستم نيز نياز به راهبر تمام وقت نمي‌باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت مهندسی فراب زیست فراز (طراحی و ساخت انواع تجهیزات تص...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، دستگاه تصفیه آب RO، فیلترپرس، میکسر مستغرق، سختی گیر رزینی، پکیج تزریق مواد شیمیایی، سپتیک تانک، پکینگ مدیا، پکیج تصفیه فاضلاب، دیفیوزر هوادهی، فیلتر شنی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات