شرکت فنی مهندسی فرازجم کناره

فروش انواع موتور آسانسور, فروش انواع ریل آسانسور, آموزش عملی آسانسور

اطلاعات فنی ریل ساورا اسپانیا

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
حرکت روان آسانسور، ایمنی و آرامش
درباره ریل آسانسور چه می دانید؟

آیا تا کنون به این مسئله مهم توجه داشته اید که استفاده از ریل آسانسور و با کیفیت پایین چه مشکلاتی می تواند به همراه داشته باشد؟
اگر آسانسور را به اتومبیلی تشبیه نماییم که مسیر میان طبقات را طی می نماید، ریل آسانسور در واقع جاده و مسیر حرکت اتومبیل محسوب می شود.
چنانچه این جاده سنگلاخ و ناهموار باشد، حرکت اتومبیل با لرزش و تنش توأم خواهد بود که این لرزش در آسانسور موجب استرس، ناراحتی، ترس و احساس ناامنی برای مسافران می گردد.
چنانچه ریل نامرغوب و دارای کیفیت مطلوب نباشد، پاراشوت به درستی عمل نخواهد کرد.
اگر بهترین نیروی محرکه، موتور گیربکس و تابلوی کنترل فرمان مورد استفاده قرار گیرند، و سایر قطعات آسانسور نیز ار نوع درجه یک باشند، در صورت عدم استفاده از ریل با کیفیت بالا، عملکرد آسانسور بهینه و مطلوب نخواهد بود.
در صورتی که ریل غیر استاندارد در آسانسورها نصب شود، به سایر قطعات و لوازم آسانسور نیز صدمه وارد خواهد شد.
توجه به موارد ذکر شده و مقایسه (قیمت ریل با سایر هزینه های ساختمان، قیمت ریل حدوداً یک ـ پانزدهم هزینه کل آسانسور و هزینه آسانسور حدود یک ـ صدم قیمت سازه می باشد)، استفاده از ریل با کیفیت بالا کاملا مقرون به صرفه بوده و از بسیاری هزینه های جانبی ناشی از استفاده از ریل نامناسب و کیفیت پایین پیشگیری می نماید.
آیا بهتر نیست به جای انتخاب ریل آسانسور غیر استاندارد و با کیفیت پایین، با صرف اندکی هزینه بیشتر، ریل مرغوب و با کیفیت بالا انتخاب نماییم تا آرامش و آسودگی خاطر را هم برای خود و هم برای استفاده کنندگان آسانسور فراهم نماییم؟:: ویژگیهای منحصر بفرد ریل های ساورا اسپانیا ::◊ مواد اولیه ساخت ریل ساورا اسپانیا منطبق بر استانداردهای اروپا می باشد.
◊ ریل ساورا اسپانیا دارای استاندارد ساخت ISO7465 میباشد.
◊ ریل ساورا ساخت اسپانیا دارای علامت مشخصه بین دو سوراخ انتهای داخل ریل سمت نرگی بوده که اصل بودن ریل ساخت اسپانیا و ایمنی ریل را تضمین می نماید.
◊ ریل ساورا ساخت چین نیز دارای علامت مشخصه Savera China بین دو سوراخ انتهای داخل ریل می باشد که اصل بودن ریل ساورا را تضمین می نماید.
◊ ریل ساورا اسپانیا با وجود کیفیت برتر و در مقایسه با سایر ریلهای اروپایی با قیمت های کاملا رقابتی در بازار ایران عرضه می گردد.
◊ مهمترین برتری ریل آسانسور ساورا اسپانیا نسبت به سایر ریلهای جهان، استفاده از مواد اولیه ی ویژه می باشد که در کارحانجات Selak متعلق به گروه ساورا (Savera Group) در اسپانیا تحت نظر و کنترل کیفی دقیق کارشناسان با تجربه گروه ساورا تولید می شود.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت فنی مهندسی فرازجم کناره

مازندران، فریدون کنار

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش انواع موتور آسانسور، فروش انواع ریل آسانسور، آموزش عملی آسانسور، آموزش عملی نصب جک برقی، ارائه قیمت روز موتور آسانسور و ریل، آموزش آسانسور عملی، فروش آسانسور خانگی، فروش آسانسور Home Lift، دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور، آموزش نصب آسانسور، آموزش طراحی و محاسبات، آموزش، استعلام قیمت آسانسور، قیمت آسانسور، آموزش آسانسور، مشاوره آسانسور

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات