شرکت فنی مهندسی فرازجم کناره

فروش انواع موتور آسانسور, فروش انواع ریل آسانسور, آموزش عملی آسانسور

استعلام قیمت آسانسور

با سلام و عرض ادب . از این پس تمام کسانی که تمایل دارند استعلام قیمت آسانسور بصورت آنلاین را انجام دهند می توانند از این قسمت اقدام نمایند. برای ثبت استعلام قیمت آسانسور خود اطلاعات لازم را در فرم انتهای مطلب وارد نمایید. لطفا نشانی ایمیل و شماره همراه را به درستی وارد نمایید که راه های ارتباطی ما با شما خواهد بود.

مشخصات

استعلام قیمت :
آنلاین

توضیحات خدمت

با سلام و عرض ادب . از این پس تمام کسانی که تمایل دارند استعلام قیمت آسانسور بصورت آنلاین را انجام دهند می توانند از این قسمت اقدام نمایند.

برای ثبت استعلام قیمت آسانسور خود اطلاعات لازم را در فرم انتهای مطلب وارد نمایید. لطفا نشانی ایمیل و شماره همراه را به درستی وارد نمایید که راه های ارتباطی ما با شما خواهد بود.

خدمت بازدیدکنندگان عزیز عرض شود که تمام قیمت ها در استعلام ارسالی بر اساس قیمت روز بازار می باشد و در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته خواهد شد تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم.

با توجه به نظر افرادی که از استعلام قیمت آسانسور آنلاین استفاده نموده اند می توان گفت که بطور میانگین تا سقف 2 میلیون تومان می توانید بار مالی خود را کاهش دهید

توضیح مهم:

1ـ چنانچه کلیه مراحل استعلام تا مرحله نهایی آن که پرداخت هزینه استعلام قیمت آسانسور می باشد را انجام داده باشید حداکثر ظرف مدت 48 ساعت اطلاعات درخواستی با توجه به " نوع استعلام " از طریق ایمیل یا تلگرام ارسال خواهد شد.

2ـ چنانچه مراحل ثبت استعلام را بطور کامل انجام داده اید می توانید از طریق شماره های زیر پیگیر استعلام درخواستی خود باشید:

01135650184 داخلی یک و شماره تلگرام 09123973647

3ـ چنانچه بعد از انتخاب " نوع استعلام " پرداخت هزینه استعلام را نهایی نکنید به استعلام درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت فنی مهندسی فرازجم کناره

مازندران، فریدون کنار

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش انواع موتور آسانسور، فروش انواع ریل آسانسور، آموزش عملی آسانسور، آموزش عملی نصب جک برقی، ارائه قیمت روز موتور آسانسور و ریل، آموزش آسانسور عملی، فروش آسانسور خانگی، فروش آسانسور Home Lift، دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور، آموزش نصب آسانسور، آموزش طراحی و محاسبات، آموزش، استعلام قیمت آسانسور، قیمت آسانسور، آموزش آسانسور، مشاوره آسانسور

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات