فراز ماشین پویا وارد کننده و عرضه کننده لوازم یدکی لیفترا...

لوازم یدکی لیفتراک و پمپ کلاچ لیفتراک, واتر پمپ لیفتراک و پمپ بنزین لیفتراک, پمپ هیدرولیک لیفتراک و پمپ حرکت گیربکس لیفتراک

طریقه عملکرد لیفتراک ها

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

لیفتراک که بیشتر با اسم فورک لیفت و گاهی اوقات با عنوان بالابر از آنها اسم برده میشود در واقع ماشین های صنعتی بسیار کارمد هستند. بالاترین هدف به کاربندی این ماشین صنعتی، جابجایی و حمل تجهیزات سنگین در انبارهای صنعتی است. نکته مهم در مورد لیفتراک ها ،قدرت آنها جهت حمل کردن بارهای حجیم در ارتفاع های بلند و نیز پایین کشیدن آنها میباشد.

لیفتراک ها که مجهز به سازمان متفاوتی هستند در جهت جایجایی کالاهای سنگین بر روی سطوح شیب دار مورد استفاده واقع می شوند. انتدا در شروع قرن بیستم از لیفتراک ها رونمایی شد و از آن پس، نقشی مهم در جابجایی و حمل بار های سنگین ایفا می کنند. در این مقاله، مقدمه ای کلی بر لیفتراک ها، تحولات آنها در طول سنوات گذشته، و نیز شرایط ایمنی در راندمان جابجایی بیان خواهیم نمود.

 تاریخچه لیفتراک

همه فرایند هایی که برای ساخت لیفتراک ها انجام شده، استفاده از آنها در دهه 1940 تقریبا بسیار ناچیز بود. در زمان رکود بسیار بزرگ اقتصادی، بازار مشاغل برای سرمایه گذاری بسیار مشکل بود.پس از ان در جنگ جهانی دوم، به کارگیری از لیفتراک ها و کشنده های مجهز به لیفتراک های صنعتی، بخش جدایی ناپذیر ساخت لیفتراک بیان میشد.

به دلیل نبود نیروی انسانی که اکثر آنها در جنگ جهانی ثبت نام کرده بودند‌، راننده های ( که اکثر آنها از طبقه زنان جامعه بودند) لیفتراک ها اکثرا کارهای صنعتی سنگین را عهده دار شدند. با اتمام بافتن جنگ جهانی، لیفتراک ها یکی از اصلی ترین تجهیزات در جابجایی صنعتی بودند.

لیفتراک ها یکی از کارامدترین امکانات رایج در آمریکا بودند از این رو بیشتر تلاش ها برای ساخت لیفتراک از انجا شروع شد.

الزام آموزش و ایمنی برای راننده های لیفتراک ها

آموزش به راننده های لیفتراک ها اکثرا در تمامی رشته های صنعتی الزام دارد و دلیل مهمی هم برای این موضوع وجود دارد.  همه روزه صدمات و مرگ و میرهای بسیاری متوجه راننده هایی می شود که با لیفتراک فعالیت می کنند و یا در مجاورت لیفتراک کار می کنند. اطلاعات موجود از اداره استاندارد مشاغل در سال 2015 حاکی از ان است که حدود چهل و چهار مرگ و میر مربوط به کارگیری غلط از لیفتراک ها هستند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فراز ماشین پویا وارد کننده و عرضه کننده لوازم یدکی لیفترا...

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

لوازم یدکی لیفتراک و پمپ کلاچ لیفتراک، واتر پمپ لیفتراک و پمپ بنزین لیفتراک، پمپ هیدرولیک لیفتراک و پمپ حرکت گیربکس لیفتراک، توربین لیفتراک و رادیاتور لیفتراک، دسته حرکت لیفتراک و دسته راهنما لیفتراک، سرسیلندر لیفتراک و کاربراتور لیفتراک، پایه فیلتر گازوییل لیفتراک و سیبک اکسل لیفتراک، دیسک کلاچ لیفتراک و صفحه کلاچ لیفتراک، اویل پمپ لیفتراک و پروانه موتور لیفتراک، دنده فلایویل لیفتراک و پوسته فیلتر هواکش لیفتراک، استارت لیفتراک و دینام لیفتراک، کیت تعمیر رگلاتور لیفتراک وشاتون لیفتراک ، پیستون موتور لیفتراک و میل سوپاپ لیفتراک، کفشک لنت ترمز لیفتراک و رینگ موتور لیفتراک، سیلندر ترمز چرخ لیفتراک و بلبرینگ کلاچ لیفتراک، سلونویید گیربکس لیفتراک و شیر کنترل بالابر لیفتراک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 ماه قبل