فراز ماشین پویا وارد کننده و عرضه کننده لوازم یدکی لیفترا...

لوازم یدکی لیفتراک و پمپ کلاچ لیفتراک, واتر پمپ لیفتراک و پمپ بنزین لیفتراک, پمپ هیدرولیک لیفتراک و پمپ حرکت گیربکس لیفتراک

توربین گیربکس لیفتراک , نوع عملکرد و وظیه آن در حرکت لیفتراک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

توربین گیربکس لیفتراک , نوع عملکرد و وظیه آن در حرکت لیفتراک


موتور شما به محل انتقال دهنده شما متصل است که یک تربین لیفتراک برای وسایل نقلیه مجهز به وسایل نقلیه اتوماتیک انتقال به عنوان مخالف به یک کلاچ در وسایل نقلیه دستی است. تورین لیفتراک یک اتصال مایع است که کار آن این است که موتور خود را به وسیله انتقال و به همین ترتیب چرخ های متحرک متصل کنید. انتقال شامل دنده های سیاره ای است که مسئول ارائه نسبت دنده های مختلف هستند. برای درک درستی از اینکه کل سیستم انتقال اتوماتیک کار می کند، بیایید نگاهی به توربین گیربکس لیفتراک و دنده های سیاره ای داشته باشیم.

توربین لیفتراک

در ابتدا و به طور کلی، ورق خمش موتور (اساسا چرخش اتوماتیک) به طور مستقیم به یک توربین لیفتراک متصل می شود. بنابراین هنگامی که میل لنگ چرخش می کند، توربین لیفتراک نیز چنین می شود. هدف توربین گیربکس لیفتراک این است که وسیله ای را برای اتصال و قطع قدرت موتور به بار محرک فراهم کند. توربین لیفتراک جای یک کلاچ را روی یک انتقال دستی متعارف می گیرد. توربین لیفتراک چگونه کار می کند؟  این اصول اساسی پشت یک اتصال مایع توضیح می دهد.

اجزای اصلی یک توربین لیفتراک عبارتند از: پروانه، توربین، استاتور و کلاچ قفل. پروانه بخش بخشی از توربین گیربکس لیفتراک مبدل است که به موتور وصل شده است. این توربین را از طریق نیروهای چسبناک رانندگی می کند. توربین به شفت ورودی انتقال متصل است. در اصل، موتور پروانه ای را ایجاد می کند که نیروی آن بر روی یک مایع قرار می گیرد و سپس توربین را چرخانده و گشتاور را به انتقال می فرستد.

انتقال مایع در یک حلقه بین پروانه به توربین جریان دارد. اتصال مایع از تلفات شدید خم شدن (و در نتیجه ایجاد گرما) رنج می برد به عنوان مایع بازگشت از توربین لیفتراک دارای یک جزء از سرعت آن است که مخالف چرخش پروانه است. بدین معنی که مایع بازگشتی از توربین در برابر چرخش لپ تاپ و در نتیجه در برابر موتور کار می کند.

استاتور بین پروانه و توربین نشسته است. هدف آن این است که به حداقل رساندن تلفات خنک کننده و افزایش خروجی گشتاور توسط هدایت مایع به عنوان آن را از توربین به پروانه بازگشت. استاتور مایع را هدایت می کند به طوری که اکثریت سرعت آن در جهت پروانه است و به حرکت پروانه کمک می کند و به گشتاور تولید شده توسط موتور اضافه می شود. این توانایی برای افزایش گشتاور این است که چرا ما آنها را تبدیل کننده های گشتاور، و نه اتصالات مایع می نامیم.

استاتور در یک کلاچ یک طرفه نشسته است. این می تواند در یک جهت تنها زمانی که توربین و پروانه در تقریبا همان سرعت حرکت می کنند (مانند در هنگام رانندگی بزرگراه) چرخش می کند. استاتور یا با چرخش چرخ یا نه. هر چند استاتورها گشتاور را چند برابر نمی کنند. آنها وقتی گمانه زنی می کنند که شما در خیابان (یا به عنوان مثال با ترمز در نور متوقف می شوند) یا در حال شتاب گرفتن، اما نه در زمان کروز بزرگراه، گشتاور بیشتری را فراهم می کنند.

علاوه بر کلاچ یک طرفه در استاتور، برخی از مبدل های گشتاور دارای یک کلاچ قفل است که کار آن این است که توربین را با مبدل گشتاور قفل کند تا توربین و پروانه به طور مکانیکی متصل شوند. از بین بردن اتصال مایع و جایگزینی آن با اتصال مکانیکی، تضمین می شود که تمام گشتاور موتور به شفت ورودی انتقال منتقل شود.

دنده های سیاره ای


بنابراین، اکنون که ما متوجه شده ایم که چگونه موتور به قدرت انتقال می دهد، وقت آن است که بدانیم چطور در چرخش دنده ها تغییر می کند. در یک انتقال معمولی، چرخ دنده ها تغییر کار دنده ی سیاره ای ترکیب شده است. درک چگونگی کار دنده های سیاره ای کار کمی دشوار است، بنابراین اجازه دهید نگاهی به مجموعه دنده های اساسی سیاره ای داشته باشیم.

دنده سیاره ای (همچنین به عنوان یک مجموعه دنده epicyclic شناخته می شود) شامل یک دنده خورشیدی در مرکز، چرخ دنده های سیاره ای است که چرخش اطراف دنده آفتاب، یک حامل سیاره ای است که دنده های سیاره را متصل می کند، و دنده حلقه ای در خارج که مش با چرخ دنده های سیاره ای ایده اصلی یک مجموعه دنده های سیاره ای این است: با استفاده از چنگک ها و ترمز ها می توانید اجزای خاصی را از حرکت جلوگیری کنید. در انجام این کار، می توانید ورودی و خروجی سیستم را تغییر دهید و بنابراین نسبت دنده کلی را تغییر دهید. به این ترتیب از این طریق فکر کنید: یک مجموعه دنده های سیاره ای به شما اجازه می دهد نسبت دنده ها را تغییر دهید بدون نیاز به چرخ دنده های مختلف. همه آنها در حال حاضر مشغول هستند همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که از چنگال و ترمز استفاده کنید تا چرخش اجزایی را تغییر دهد و ثابت بماند.

نسبت دنده نهایی بستگی دارد که مولفه ثابت شده است. به عنوان مثال، اگر دنده حلقه ثابت شود، نسبت دنده بسیار کوتاه تر از دنده ی آفتاب گیر ثابت خواهد بود. دانستن ریسک هایی که در رابطه با ploppin وجود دارد، یک معادله در اینجا است، من به هر حال قرار می دهم. معادله زیر شما نسبت دنده های شما را با توجه به اینکه جزء ثابت شده است و در حال حرکت است، به شما می گوید. R، C، و S نشان دهنده دنده حلقه، حامل و آفتاب است. امگا به سادگی نشان دهنده سرعت زاویه ای چرخ دنده ها است و N تعداد دندان است.

به این ترتیب، راه کار این است: بگذارید بگوییم ما تصمیم گرفتیم که حامل سیاره را ثابت نگه داریم و آفتاب را خاموش کنیم (بنابراین چرخ دنده ما خروجی ما است). سیاره ها قادر به چرخش هستند، اما آنها نمی توانند حرکت کنند زیرا حامل قادر به حرکت نیست. Omega_c صفر است، بنابراین سمت چپ معادله بالا از بین رفته است. این بدان معنی است که هنگام چرخش دنده خورشید، گشتاور را از طریق دنده های سیاره به دنده حلقه می فرستد. برای پیدا کردن آنچه که نسبت دنده می شود، ما به سادگی معادلات فوق را برای Omega_r / Omega_s حل می کنیم. ما در نهایت با -N_s / N_R، یعنی نسبت دنده هنگامی که ما تعمیر حامل و دنده حلقه ما خروجی و دنده آفتاب ما ورودی ما به سادگی نسبت تعداد دندان بین دنده خورشید و چرخ دنده است. این منفی است، زیرا حلقه در جهت مخالف چرخ دنده آفتاب چرخ می زند.

شما همچنین می توانید چرخ دنده را قفل کنید و دنده خورشید را وارد کنید و می توانید دنده خورشیدی را قفل کنید و حامل خود را وارد کنید. بسته به آنچه شما قفل می کنید، نسبت دنده های مختلفی به دست می آورید، به عنوان مثال شما می توانید چرخ دنده های مختلف را دریافت کنید. برای به دست آوردن یک نسبت چرخ دنده 1: 1، شما به سادگی قطعات را با هم قفل می کنید (فقط باید این دو را قفل کنید تا این کار را انجام دهید) به طوری که میل لنگ با همان سرعت شفت خروجی انتقال می یابد.

پس چگونه ترمزها و کلاچ ها برای تغییر دنده ها حرکت می کنند؟ توربین لیفتراک نیز مسئول رانندگی پمپ سیال انتقال است. فشار مایع چیزی است که کوپلینگ ها و ترمزها را در دنده های سیاره ای فعال می کند. پمپ اغلب یک پمپ نوعی پمپ (پمپ دنده ای) است که به این معنی است که یک روتور در یک پمپ چرخش می کند و به عنوان چرخش، آن را "مش" با مسکن. این "مش" ایجاد اتاق هایی است که در حجم تغییر می کنند. هنگامی که حجم افزایش می یابد خلاء ایجاد می شود - این ورودی پمپ است. هنگامی که حجم کاهش می یابد، مایع فشرده می شود یا توسط چرخش دنده ها پمپ می شود - این خروجی پمپ است. یک واحد کنترل هیدرولیک، سیگنالهای هیدرولیکی را برای تغییر چرخ دنده ها (از طریق ترمز و ترمزهای گروهی) و برای مبدل گشتاور قفل می فرستد.

توجه داشته باشید که بیشتر سیستم های انتقال اتوماتیک مدرن از دنده ی سیاره ای Ravigneau استفاده می کنند. این چرخ دنده دارای دو چرخ دنده خورشیدی (کوچک و بزرگ)، دو مجموعه سیارات (داخلی و خارجی) و یک حامل سیاره است. این اساسا دو دنده ساده سیاره در یک است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فراز ماشین پویا وارد کننده و عرضه کننده لوازم یدکی لیفترا...

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

لوازم یدکی لیفتراک و پمپ کلاچ لیفتراک، واتر پمپ لیفتراک و پمپ بنزین لیفتراک، پمپ هیدرولیک لیفتراک و پمپ حرکت گیربکس لیفتراک، توربین لیفتراک و رادیاتور لیفتراک، دسته حرکت لیفتراک و دسته راهنما لیفتراک، سرسیلندر لیفتراک و کاربراتور لیفتراک، پایه فیلتر گازوییل لیفتراک و سیبک اکسل لیفتراک، دیسک کلاچ لیفتراک و صفحه کلاچ لیفتراک، اویل پمپ لیفتراک و پروانه موتور لیفتراک، دنده فلایویل لیفتراک و پوسته فیلتر هواکش لیفتراک، استارت لیفتراک و دینام لیفتراک، کیت تعمیر رگلاتور لیفتراک وشاتون لیفتراک ، پیستون موتور لیفتراک و میل سوپاپ لیفتراک، کفشک لنت ترمز لیفتراک و رینگ موتور لیفتراک، سیلندر ترمز چرخ لیفتراک و بلبرینگ کلاچ لیفتراک، سلونویید گیربکس لیفتراک و شیر کنترل بالابر لیفتراک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 ماه قبل