دپارتمان املاک میراث ماسال

فروش ملک در ماسال, فروش ملک در شاندرمن, فروش ملک و ویلا در رشت

زمین به متراژ 200 متر در ماسال به همراه ویلا نیمه ساز

مشاور املاک بین المللی در خدمت شما یک کار اصلی مشاوران املاک و مستغلات کمک به شما و مشاوره شما در طول خرید خانه در ایران مخصوصا تهران است. از تعریف پروژه شما تا امضای قرارداد فروش در دفتر اسناد رسمی و حتی فراتر از آن. ما تیم خدمات ملکی این تجربه را برای شما به ارمغان می آوریم. مشاور املاک و در دسترس بودن لازم برای جستجو و خرید ملک در ایران در امنیت کامل، بیشتر از همه ما به شما گوش می دهیم.

مشخصات

سند :
دارد
پروانه ساخت :
دارد
متراژ ملک :
200 متر
امتیازات :
آب شهری "گاز"برق
بنای نیمه ساز :
50 متر
موقعیت مکانی :
ماسال
چشم انداز و منظره :
شالیزار و جنگل

توضیحات خدمت

زمین به متراژ 200 متر در ماسال به همراه ویلا نیمه ساز

جستجوی ملک برای خریدار ملک ماسال ما می توانیم زمان زیادی را در او صرفه جویی کنیم و به او اطمینان می دهیم که یک انتخاب هدفمند از بهترین املاک متناسب با لیست خواسته های آنها را انجام دهد. شما به طور مفصل پروژه املاک و مستغلات ماسال خود را توصیف می کنید و ما مشخصات تحقیق را با هم تعریف می کنیم: مکان (منطقه، شهر، خط ساحلی، داخلی) نوع مسکن (ویلا آپارتمان) استفاده (اقامتگاه اصلی، خانه دوم، اجاره سرمایه گذاری) ویژگی ها (سطح، اتاق ها، استخر شنا …) خدمات (حمل و نقل، مغازه ها، خدمات بهداشتی …) بودجه (خرید، رهن، نوسازی) و هر معیار دیگری که به نظر شما برای شما ضروری است.

ما به عنوان مشاور املاک و مستغلات  ماسال درک کاملی از بازار املاک و مستغلات داریم. سپس ما ویژگی های موجود را که به بهترین وجهی با این مشخصات سازگار است برای شما جستجو می کنیم. یافتن یک ویژگی با کیفیت وظیفه ما است. برای هر ملک بازدید شده ما از طریق ایمیل یک گزارش کتبی و یک گزارش عکس و فیلم از ملک و اطراف آن (به ویژه حمل و نقل و خدمات) برای شما ارسال می کنیم.

پس از مرحله تحقیق بسته به در دسترس بودن شما، یک یا دو روز بازدید از املاک ماسال مطابق با معیارهای شما سازمان می دهیم. اگر شما علاقه مند به پیش شرط گرفتن وام مسکن هستید می توانید در یک بانک یا با یک کارگزار رهن اقدام کنید ما می توانیم در این روند به شما کمک کنیم.

ویلای نوساز ماسال

فروش ویلای نوساز

فروش زمین در شاندرمن 

خرید زمین پای کوه

فروش ملک شهرکی ماسال

خرید فروش زمین و باغ ماسال 

فروش 200 زمین همراه با ویلا ماسال 

200 زمین در ماسال

خرید و فروش 200 متر 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دپارتمان املاک میراث ماسال

رشت

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

فروش ملک در ماسال، فروش ملک در شاندرمن، فروش ملک و ویلا در رشت، اجاره ویلا در ماسال، فروش ملک در شمال، اجاره ویلای پای کوه، فروش ملک پروژه، فروش زمین ویلایی در ماسال ، فروش ویلا و زمین و آپارتمان، خرید و فروش شالیزار در ماسال ، فروش ملک متراژ کم، فروش ویلا در ماسال ، فروش زمین در مرکیه ماسال ، فروش زمین مختص شهرک ویلاسازی ماسال، فروش ویلا ملک ماسال گیلان ، دپارتمان میراث ماسال

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی خدمات