مهدانه البرز (تولید کننده تخصصی خوراک آبزیان)

فروش بچه ماهی کپور, قیمت بچه ماهی تیلاپیا, فروش بچه ماهی قزل الا

مصرف ماهی تیلاپیا برای سلامتی مضر نیست

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

به گزارش خبرگزاری فارس، عیسی گلشاهی مدیرکل دفتر توسعه بازار شیلات طی یادداشتی به پاسخگویی در مورد شبهاتی که اخیرا درباره استفاده از ماهی تیلاپیا مبنی بر آلوده بودن گوشت این ماهی، پرچرب بودن و داشتن خصوصیاتی نزدیک به گوشت قرمز مطرح شده بود، پرداخت و گفت: مقدار کل تولید این ماهی بر اساس آمار ارایه شده از سوی فائو به میزان تقریبی 4 میلیون تن بوده و کشورهای اصلی پرورش دهنده این ماهی در جهان به ترتیب میزان تولید عبارتند از چین با 36 درصد، مصر با 15.3 درصد، اندونزی با 15 درصد، برزیل با 6.3 درصد، تایلند با 3.5 درصد، بنگلادش با 2.6 درصد، فیلیپین با 2.3 درصد، تایوان با 1.7 درصد و ویتنام با 1.6 درصد از سهم تولید جهانی که در مجموع 84.3 درصد از سهم تولید را به خود اختصاص داده‌اند.

در زمینه تجارت ماهی تیلاپیا کشور چین با صادرات 223 هزار تن، بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص داده و آمریکا با واردات 9 درصد از مجموع ماهی تیپلاپیای صادراتی کشورهای مختلف بزرگترین مصرف کننده این ماهی در جهان است.

واردات تیلاپیا به طور متوسط طی سال 2013 به اتحادیه اروپا از مبادی چین و اندونزی به میزان 14 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

تولید این ماهی به علت هزینه بسیار پایین تولید، نیاز اکسیژنی پایین، قابلیت رشد و تکثیر سریع، قابلیت تطبیق با انواع شوری آب، مقاومت نسبی در برابر بیماری‌ها و قابلیت تولید در انواع شرایط آب و هوایی به سرعت در حال افزایش بوده به نحوی که از آن به عنوان مرغ آبزی‌پروری یاد می‌شود.

براساس اعلام فائو تا سال 2030 میزان تولید این ماهی به عنوان راه‌حلی برای جهش در آبزی پروری و افزایش تولید پروتئین حیوانی به بیش از 14.7 میلیون تن خواهد رسد که از این مقدار 7.4 میلیون تن در چین و 7.3 میلیون تن در سایر مناطق جهان تولید خواهد شد.

کم چرب بودن، رشد سریع و گیاهخوار بودن این ماهی از فاکتورهایی است که سبب جلوگیری از تجمع فلزات سنگین از قبیل جیوه در آن می‌شود، لذا از مزایای این ماهی محسوب می‌شود.

در عین حال از میزان انرژی حاصله از مصرف یک وعده 100 گرمی تیلاپیا، 81 درصد انرژی حاصله ناشی از پروتئین و 19 درصد ناشی از چربی و در ماهیان چرب‌تر نظیر کپور 60 درصد از پروتئین و 40 درصد از چربی است. که با توجه به قابلیت بالای هضم و جذب پروتئین در آبزیان، این موضوع یکی از مزایای ماهی تیلاپیا در کنار طعم پذیری بسیار عالی ماهی تیلاپیا است.

........................................................................................

فروش ماهی و بچه ماهی تیلاپیا


فروش و پخش ماهی و بچه ماهی تیلاپیا جهت پرورش در وزن های مختلف

کلی - جزیی

ارسال به سراسر کشور

ادرس : شهریار

جهت خرید و مشاوره با ما تماس بگیرید

09123555964

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مهدانه البرز (تولید کننده تخصصی خوراک آبزیان)

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش بچه ماهی کپور، قیمت بچه ماهی تیلاپیا، فروش بچه ماهی قزل الا، قیمت خوراک ماهی کپور، پرورش ماهی تیلاپیا، خوراک ماهی قزل الا، اموزش پرورش ماهی، اکسترود ماهی قزل الا، فروش ماهی گرمابی، فروش بچه ماهی گرمابی، قیمت ماهی گرمابی، قیمت بچه ماهی گرمابی، پخش بچه ماهی تیلاپیا، خوراک تیلاپیا، پخش بچه ماهی کپور، خوراک ماهی کپور

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات