شرکت بازرگانی وخدماتی فودکاو

خرید و فروش مواد اولیه غذایی, بازرگانی مواد اولیه غذایی, مشاوره

خرید و فروش مواد اولیه غذایی و شیمیایی ودارویی

بازرگانی محبی خرید و فروش مواد اولیه غذایی ، شیمیایی و دارویی واردات و توزیع مواد اولیه غذایی و شیمیایی بازرگانی محبی با سابقه ۱۵ سال در زمینه واردات و توزیع مواد اولیه غذایی و شیمیایی آماده دریافت سفارشات مورد نیاز شما می باشد .

مشخصات

بازرگانی محبی :
واردات و توزیع مواد اولیه غذایی

توضیحات خدمت

بازرگانی محبی با سابقه ۱۵ سال در زمینه واردات و توزیع مواد اولیه غذایی و شیمیایی آماده دریافت سفارشات مورد  نیاز شما می باشد .
در صورت داشتن سفارشات بازرگانی خارجی در زمینه واردات مواد اولیه غذایی و ماشین آلات صنعت غذا و ... ، این بازرگانی آماده دریافت سفارشات شما و ارائه خدمات می باشد.
ما با تیمی مجرب و با سابقه  در زمینه مشاوره ، فرمولاسیون و راه اندازی خطوط صنعت غذا آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشیم .
در صورت نیاز به خرید ماشین آلات خطوط صنعت غذا ،شامل : نو ، دست دوم ، ایرانی و خارجی  ما میتوانیم شما را با داشتن بانک اطلاعاتی کامل در این زمینه و ارائه بهترین ها شما را یاری نماییم .

:از کلیه دست اندر کاران صنعت غذا شامل

  واردکنندگان و توزیع کنندگان مواد اولیه غذایی -

تولیدکنندگان و واردکنندگان ماشین آلات صنعت غذا -

متخصصین  صنعت غذا ، که آمادگی ارائه دانش فنی ، فرمولاسیون و راه اندازی کارخانجات صنعت غذا را دارند -

دعوت به عمل می آید که برای ارائه پیشنهادات فروش کالا و خدمات خود در قسمت پیشنهادات فروش شما مراجعه نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

این بازرگانی با اتکا به سابقه متمادی در این صنعت و کادر مجرب با دانش فنی بالا این اطمینان را به شما میدهد که خدمات و کالای ارائه شده  با بهترین کیفیت  ، ضمانت اصالت و بهترین قیمت ممکن  به متقاضیان محترم ارائه می گردد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت بازرگانی وخدماتی فودکاو

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

خرید و فروش مواد اولیه غذایی، بازرگانی مواد اولیه غذایی، مشاوره ، راه اندازی و فرمولاسیون، ماشین آلات صنعت غذا، خرید و فروش کارخانجات مواد غذایی، سفارش و خدمات بازرگانی مواد اولیه، ترخیص مواد اولیه از گمرکات و مبادی کشوری، سامانه کاریابی، تورهای مسافرتی صنعت غذا، خری و فروش محصول نهایی، آگهی استخدام رایگان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات