گروه فود سرویس پیشرو

راه اندازی رستوران و کترینگ, آموزش راه اندازی , آموزش گروهی پرسنل آشپزخانه

راه اندازی کترینگ های بی سرانجام !

متاسفانه اکثر فعالان مشاوره و راه اندازی در واقع "تولید کننده و فروشنده تجهیزات " بوده و به سرعت نقشه ای از محل تحت اختیار شما که با انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی چیدمان شده را به رایگان به شما ارائه می دهند و شما خواهید ماند و فضایی پر از تجهیزات، غافل از اینکه تجهیزات سخت افزار این کسب و کار بوده و موتور محرک و هسته ی اجرای آن همانا دانش، تجربه و مهارت های آشپزی صنعتی می باشد.

مشخصات

دوره اصول و مقدمات :
دوره اصول کترینگ
راه اندازی کترینگ :
راه اندازی رستوران
راه اندازی تهیه غذا :
اصول کترینگ
آشپزخانه صنعتی :
آشپزی صنعتی
Catering Business :
Restaurant Business

توضیحات خدمت


از سوی دیگر عده ای از هم هموطنان عزیز نیز امروز وب سایت هایی پر زرق و برق و القابی جذاب فراهم کرده اند و به سرعت رزومه پرباری تدوین نموده اند در حالیکه تا دیروز در کنج آشپزخانه ای تاریک و شرجی، غرق در رویای شیرین سرآشپزی، اشک ریزان، چاقو بدست، اشک پیاز در می آوردند و دل سیب زمینی ها را ریش ریش ! روزی رسید و آشپز نیامد... و اکنون وی کلاه سفید سرآشپزی بر سر دارد. خرامان و مغرور است و دیگر هیچ دوره ی آموزشی در شآن وی نیست برای حضور . . . !
علم و تجربه توامان با یکدیگر پیش درآمدی بر تصمیم ها و آغازهای آگاهانه و موفقیت آمیز در این حوزه است که در آخر و به تدریج سنگ بنای پیشرفت این صنعت گریزان از آموزش و دانش محوری گردد.
گروه فود سرویس پیشرو در زمینه ارائه انواع خدمات مشاوره ای، آموزش حضوری و تامین پکیج های آموزش ویدئویی و متنی(کتابچه) در زمینه راه اندازی رستوران، کترینگ و ...در تلاش است تا مخاطبان و علاقمندان ورود به کسب و کار غذا را با اصول و مقدمات این صنعت آشنا کند.
ما با تامین کتابچه ها و پکیج های آموزشی از راه دور به شما اطلاعاتی مدون، استاندارد و جامع در مورد مراحل و پیش نیازها و مدیریت این کسب و کار می دهیم. با شرکت در دوره های آموزشی ویژه راه اندازی آشپزخانه صنعتی (رستوران، کترینگ و ...) مدیریت اصول و فرآیند های عملیاتی آشپزخانه صنعتی بعنوان قلب کسب و کارتان را فرا میگیرید و حتی میتوانیم بعنوان مشاور، مجری و ناظر راه اندازی و آموزش به شما در ورود آگاهانه و قدرتمند به این کسب و کار کمک کنیم.
همیشه یادمان باشد که :
1-"بهترین کود برای مزرعه، جای پای کشاورز است"
2- آموزش و مشاوره هزینه نیست، سرمایه گذاری است.
3- کسب آگاهی و حتی عدم شروع یک کسب و کار، خود بخشی از موفقیت است.
تماس تلفنی/چت واتزاپ:
09199070379

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

گروه فود سرویس پیشرو

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

راه اندازی رستوران و کترینگ، آموزش راه اندازی ، آموزش گروهی پرسنل آشپزخانه، تولید محتوای آموزشی، بازبینی و اصلاح فرآیند ها، کتابچه راهنمای راه اندازی کترینگ، مشاوره کسب و کار، تهیه رسیپی های منحصر بفرد، ارتقاء سطح کیفی رستوران و کترینگ، تعریف سیستم و آیین نامه نظم در آشپزخانه ها، انجام تحقیقات غذایی، فراهم سازی ریسیپی های خارجی، آموزش پرسنل در محل، آموزش مشاور گونه، آموزش حین کار، آموزش آشپزی صنعتی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 روز پیش