گروه فود سرویس پیشرو

راه اندازی رستوران و کترینگ, آموزش راه اندازی , آموزش گروهی پرسنل آشپزخانه

نظرات شرکت کنندگان دوره اصول و مقدمات راه اندازی_بخش دوم

آقای آلن زهرابی، مدیر فست فود آرمن با چهل سال سابقه (دوره آذر 94) "با تشکر از دوره بسیار مفیدتان. فکر میکنم با توجه به محدودیت زمانی دوره، تسلط بی نظیر استاد به مطالب و مدیریت صحیح زمان و مطالب کاربردی مفید و به روز استفاده کم نظیری از دوره انجام گردید. متشکرم"

مشخصات

راه اندازی کترینگ :
دوره راه اندازی رستوران
راه اندازی تهیه غذا :
مشاوره راه اندازی کترینگ
تاسیس تهیه غذا :
اصول راه اندازی رستوران
راه اندازی آشپزخانه :
تهیه غذای بیرون بر

توضیحات خدمت

آقای نوری زاده_ مدیریت محترم رستوران داریون_شوشتر، در مورد عملکرد و سطح خدمات مشاوره، بازبینی و ارتقا  سطح کیفی رستورانشان توسط استاد سوسنی:

دوستان خوبم ،فوق العاده خوشحالم که درخدمتتون هستم و اجازه میدید به عنوان یک شاغل در فعالیت رستوران داری وکترینگ تجربه خودم رو دراختیارتون بزارم. دیروز خدمت استاد سوسنی عزیز بودیم و واقعا از وجود نازنینشون لذت بردیم.

ربطی به این نداره شما چندسال دراین شغل هستید. مهم سیستمی است که شمارو توی مسیر قرارمیده وبه خاطر نداشتن سیستم، همیشه شما رو به آشفتگی میکشونه. ما بعد ازسالها تجربه متوجه شدیم که حضور یک مشاور و راهنما در کنارمون چقدرمیتونه تاثیر گذار باشه. برای ایشون و گروهشون ازصمیم قلب دعا میکنم .نکته  جالب که من کمتر در اساتید دیدم و ایشون از این ویژگی بزرگ برخوردارهستند، فروتنی و بزرگواری وتجربه فوق العادشون و زحمتکش بودن ایشون بود. ایشون با این سنشون 8 ساعت سرپا بودن و راجع به اهمیت تدوین، استقرار و پایش سیستم در آشپزخانه بسیار تاکید کردند. خداحفظشون کنه- درکل متشکرم.

 

آقای شیخستانی (دوره ی 19 خرداد 96):

بصورت کلی خوب و کار بردی بود. یه سری تجربه ها رو بیان کردند که خیلی به کار میاد. کلاس خوبی بود.

 

آقای مشهدی (دوره ی 19 خرداد 96):

دوره ی خوبی بود.مباحث مهم و کلیدی ای درونش مطرح شد که قطعا ارزش زیادی برای بنده در نحوه ی راه اندازی و مدیریت کترینگ که افتتاح خواهم کرد خواهد داشت،البته مطالب بسیار گسترده بود و فکر میکنم این یک جلسه برای عنوان کردن همه ی مطالب کافی نبود،بنده سوالهایی در مورد مباحث دیگر داشتم که متاسفانه وقت نشد سوال کنم  ولی در کل دوره ی خوبی بود. ممنونم از زحماتی که شما و استاد عزیز کشیدین.فقط لطف کنید از راهنمایی ها و مشورتهاتون بنده رو بی نصیب نگذارید چون هدف بنده این است که یک کیترینگ با سیستم اصولی و استاندارد افتتاح کنم که از ابتدا کمی و کسری ای درونش نباشد.

ایشالا این دوره شروع همکاری و استفاده از راهنماییهای شما باشد. بازهم ممنون جناب قربانزاده

 

آقای فخرایی ( دوره ی 2 تیر 96) :

سلام،ممنون بابت برگزاری این جلسه،نکات خیلی خوبی یادگرفتم،از همه مهم تر تجربه بالای اقای سوسنی که تجربیات خود رو به بقیه علاقه مندان انتقال می دهد که کمتر شخصی این کار را میکند.

 

خانم عسگری ( دوره ی 2 تیر 96)

با اهدا سلام و تشکر ویژه از جناب قربانزاده،،بعد از مدتها در کارگاه آموزشی بسیار مفیدی از استاد نازنین جناب سوسنی ،مطالب بسیار مفیدی درو از زبان معلمی دلسوز و منشأ اثر ،یاد گرفتم،،،نکات بسیار کلیدی و چکیده مهمترین تجربیات این استاد عزیز

 

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

گروه فود سرویس پیشرو

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

راه اندازی رستوران و کترینگ، آموزش راه اندازی ، آموزش گروهی پرسنل آشپزخانه، تولید محتوای آموزشی، بازبینی و اصلاح فرآیند ها، کتابچه راهنمای راه اندازی کترینگ، مشاوره کسب و کار، تهیه رسیپی های منحصر بفرد، ارتقاء سطح کیفی رستوران و کترینگ، تعریف سیستم و آیین نامه نظم در آشپزخانه ها، انجام تحقیقات غذایی، فراهم سازی ریسیپی های خارجی، آموزش پرسنل در محل، آموزش مشاور گونه، آموزش حین کار، آموزش آشپزی صنعتی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 روز پیش