گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

کیلر اتومبیل

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

یکی از کارهایی که در زمینه ترمیم رنگ خودرو انجام می شود، کیلر زدن بدنه خودرو است. در واقع با این عمل رنگ قسمتی از خودرو که دچار آسیب شده بود را درخشان و براق می کند. افراد بسیاری پولیش و یا واکس زدن خودرو را برابر کیلر می دانند در صورتی که این یک باور اشتباه است و باید بدانیم که این کار یک فرایند کاملا پیچیده است و حتما باید توسط افراد متخصص انجام گیرد. در این مطلب می خواهیم در رابطه با انواع کیلر اتومبیل صحبت کنیم و مراحل انجام آن را مورد بررسی قرار دهیم.

کیلر اتومبیل چیست؟

همانطور که در قسمت بالا ذکر کردیم، کیلر اتومبیل نوعی عملیات ترمیم رنگ، برای از بین بردن مات شدگی و خط و خش های سطحی بدنه خودرو است. با استفاده از کیلر، می توان قسمت هایی از بدنه ماشین را که بر اثر تصادفات، نور مستقیم آفتاب دچار آسیب شده دوباره براق کرد و به رنگ خودرو جلوه خاصی بخشید. به طور معمول زمانی که قصد این کار را داشته باشیم، باید قبل از آن ناحیه مورد نظر را با استفاده از سنباده و سایر ابزار، کاملا تمیز و تقریبا مات کنیم.

روش انجام این کار

قابل ذکر است که کیلر زدن خودرو کار ساده ای نیست و حتما باید توسط متخصص این کار انجام شود. متخصصان در این زمینه برای این کار ابتدا محل مورد نظر را شستشو و سپس حرارت می دهند. سپس محل حرارت داده شده را با سنباده می سایند و این عمل را چندین مرتبه تکرار کرده و کیلر پاشی می کنند تا به نتیجه دلخواه خود برسند.از سوی دیگر چون این کار بسیار حساس است و ممکن است ناحیه مورد نظر دورنگ شود، به طور معمول متخصصین این امر، عمل کار را مختص به یک نقطه خاص نکرده و تمامی محدوده را تا رسیدن به بخش مجزا از خودرو، کیلر رنگ می زنند.

برای مثال اگر بخواهیم قسمتی از کاپوت خودرو را کیلر رنگ بزنیم، باید در کل درب کاپوت، این عمل را انجام داده تا در رنگ بدنه خودرو دوگانگی ایجاد نشود. همچنین اگر در هنگام زدن کیلر به خودرو، کار مااز دقت و کیفیت خوبی برخوردار نباشد، بعد از چند بار شستشو ، کیلر از بدنه جدا می شود و رنگ خودرو پوسته پوسته می گردد که باعث ایجاد ظاهر بسیار زشتی می شود. پس مجددا تاکید می کنیم که این کار باید توسط افراد متخصص انجام شود.

انواع کیلر اتومبیل

کیلر اتومبیل در دو نوع اسپری و نوع صنعتی برای متخصصین وجود دارد. کیلری که به صورت اسپری ارائه می شود، معمولا از مقاومت بسیار پایینی برخوردار بوده و پس از چند بار شتسشو از بین خواهد می رود. اما کیلری که در مراکز رنگ اتومبیل توسط افراد متخصص برای ترمیم استفاده می شود، دارای مقاومت بالا بوده و به همین دلیل در اثر شستشو، بنزین و تینر دچار آسیب نمی شود.اگر همچنان به دنبال این هستید که به رنگ خودروی خود جلا بدهید، حتما این کار را از طریق افراد متخصص و مراکز معتبر انجام دهید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات