گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

دستگاه تشخیص رنگ خودرو

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در هنگام خرید خودرو یکی از مهمترین نکاتی که به آن باید توجه کرد، رنگ بدنه خودرو است. چک کردن رنگ بدنه در خودروهای کارکرده و دست دوم اهمیت بیشتری دارد که به این منظور مکان هایی برای این کار وجود دارد که با مراجعه به آنها افراد خودروی خود را در اختیار متخصصان این رشته قرار می دهند تا رنگ خودرو را بررسی کنند. بعد از بررسی مشخص می شود که رنگ بدنه خودرو فابریک است یا در اثر تصادفات ترمیم شده است. در حال حاضر با افزایش تولید روزانه خودرو و همین طور خرید و فروش آن تشخیص رنگ بدنه خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است و در این زمینه مشاغلی مانند کارشناسی رنگ خودرو به وجود آمده است.

در این مطلب می خواهیم در ارتباط با کارشناسی رنگ مواردی را بیان کرده و با دستگاهی به نام دستگاه تشخیص رنگ خودرو آشنا شویم.

دستگاه تشخیص رنگ خودرو چیست؟
امروزه هر کارشناس خودرو باید یک دستگاه تشخیص رنگ خودرو داشته باشد و برای بررسی دقیق تر رنگ خودرو از آن استفاده نماید. در گذشته تشخیص رنگ و بررسی آن بیشتر با استفاده از چشم انجام می شد و میزان دقت یک کارشناسی، به دقت دید خود کارشناس و میزان تجریه وی در این زمینه بستگی داشت. اما در حال حاضر با استفاده از دستگاه تشخیص رنگ خودرو تا حد قابل توجهی می توان دقت این عمل را بالا برد و درصد اشتباه را کاهش داد. وظیفه اصلی دستگاه تشخیص رنگ خودرو، تخمین دقیق ضخامت رنگ است. میزان دقت این دستگاهها برابر با ۱ هزارم میلی لیتر است و همچنین با توجه به نوع دستگاه می تواند علاوه بر میزان ضخامت رنگ، نوع فلز به کار رفته و نوع رنگ به کار رفته روی بدنه خودرو را نیز تشخیص دهد.

این دستگاهها در انواع و اقسام زیادی با مدل های متنوع تولید شده است که هرکدام از آنها دارای کیفیت و کارایی مخصوص به خود است. با توجه به اینکه هنگام ترمیم خودرو باید مقداری بتونه و لعاب و رنگ به محل آسیب دیده اضافه کرد این دستگاه می تواند ضخامت نواحی مشکوک را به دست آورد و آن را با نمونه فابریک کارخانه مقایسه کند. این راه بسیار ساده ای است برای اینکه  خودروی خریداری شده خود را چک نماییم.

امکانات دستگاه تشخیص رنگ خودرو
دستگاه های تشخیص رنگ خودرو دارای مدل های متنوعی هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. به صورت کلی یک دستگاه تشخیص رنگ خودرو، حاوی مشخصات و امکانات زیر است:

تعیین ضخامت رنگ خودرو در مقیاس میکرون
تشخیص ضخامت رنگ خودرو روی فلزات و آلیاژ های مختلف از جمله آهن، مس و آلومینیوم
حافظه ذخیره سازی
تشخیص جنس بدنه خودرو
تشخیص شدت تصادفات
تشخیص نوع رنگ بکار رفته در خودرو
و سایر امکانات

استفاده از دستگاه تشخیص رنگ خودرو می تواند تا حد زیادی دقت شما را در زمینه کارشناسی آن بالا ببرد. در صورتی که با اتومبیل ها زیاد سر و کار دارید پیشنهاد می شود حتما یکی از این دستگاهها را تهیه نمایید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات