گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

لکه گیری رنگ ماشین

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

یکی از مشکلاتی که باعث نگرانی مالکان خودرو می شود، ایجاد خط و خش روی بدنه خودرو و از بین رفتن زیبایی خودرو است. این مشکل علاوه بر ظاهر ماشین روی قیمت آن تاثیر می گذارد. جهت رفع خط و خش های بزرگ و عمیق که در اثر ضربات و یا تصادفات شدید به وجود می آید، باید در نظر داشته باشیم که حتما به افراد متخصص در این زمینه مراجعه کنیم و خودمان هیچ گونه اقدامی انجام ندهیم. در صورتی که برای ترمیم خط و خش های سطحی و اصطلاحا لکه گیری رنگ ماشین، شخصا می توانیم با کمی دقت و آموزش مشکل ایجاد شده را رفع کنیم.

در این مطلب راجع به لکه گیری رنگ ماشین توضیحاتی را ارائه می دهیم.

نحوه انجام لکه گیری رنگ

لکه گیری رنگ ماشین امری بسیار ساده می باشد، البته زمانی که خسارات ایجاد شده در رنگ خودرو، عمیق نبوده و بدون ضربه زدن قابل ترمیم باشد. در صورتی که مقداری صبر و حوصله به خرج دهید، به سادگی و با ابزار مخصوص می توانید این کار را انجام دهید. برای انجام لکه گیری رنگ ماشین، ابتدا باید محل خراشیدگی را به خوبی و با دقت بشویید تا محل خسارت خورده از هر گونه آلودگی پاک شود.

بعد از این که محل خراشیدگی مورد شستشو قرار گرفت و خشک شد با یک سنباده نرم، شروع به سایش محل خراشیدگی می کنیم تا محل خراش، با بقیه رنگ خودرو، یک دست شود. در صورتی که مقداری مایع ظرفشویی را در مقداری آب بریزید و سپس کاغذ سنباده را در آن فرو ببرید، باعث لیزتر شدن سنباده می شود و در نتیجه راحت تر روی بدنه خودرو به حرکت در می آید.

بعد از اینکه عملیات سنباده زنی را شروع کردید، دقت کنید هر چند وقت یکبار، سنباده را در آب فرو ببرید تا نرم شود و به سایر نقاط بدنه، آسیب وارد نکند. زمانی که سطح خراشیدگی با سایر نقاط خودرو یک دست شد، با استفاده از یک حوله و یا ابر نرم و آغشته کردن آن به مایع مخصوص لکه گیری رنگ خودرو، به آرامی محل خراشیدگی را با آن بپوشانید. این عمل را با چرخش دورانی حوله انجام دهید و آنقدر تکرار کنید تا تمام سطح خراش ناپدید شود. قابل ذکر است که می توانید از قلم مخصوص لکه گیری رنگ ماشین نیز استفاده نمایید به دلیل اینکه کارایی بالایی دارد و می تواند به راحتی محل آسیب دیدگی را ترمیم کند.

مرحله آخر  

توجه داشته باشید برای لکه گیری، جهت جلوگیری از بیشتر شدن محل آسیب دیدگی حتما از یک سنباده نرم استفاده کنید. بعد از این که آثار سنباده ناپدید شد، یک دستمال نرم و خشک بردارید و سطح مورد نظر را با آن تمیز کنید. بعد از این کار محل را با آب شستشو دهید. پس از خشک شدن بدنه خودرو اقدام به پولیش کردن منطقه آسیب دیده نمایید. در مرحله آخر لکه گیری ماشین برای براق شدن محل ترمیم شده پیشنهاد می شود، محل را کمی واکس براق کننده بزنید تا زیبایی آن دوچندان شود.

برای اطلاعات بیشتر راجع به انجام مرحله آخر به مقاله با عنوان آموزش شیوه درست استفاده از پولیش و واکس بر روی بدنه خودرو مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات