گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

۵ واکس بدنه خودرو برتر سال ۹۹

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

برای همه افرادی که به خودروی خود اهمیت می دهند مراقبت از بدنه آن اهمیت ویژه ای دارد، زیرا بدنه خودرو نقش زیادی در نما و زیبایی آن دارد. موارد زیادی باعث آسیب به بدنه خودرو می شود که از جمله می توان به باران اسیدی، نور خورشید، شیره درختان، اثر حشرات، نمک جاده، شستشوی غیر استاندارد خودرو اشاره کرد. در حوزه دیتیلینگ خودرو یکی از کارهایی که می توانیم برای مراقبت از رنگ بدنه خودرو انجام دهیم واکس بدنه خودرو  می باشد. در واقع با واکس زدن یک لایه بین بدنه و ذرات معلق در هوا ایجاد می شود که نیاز شما را به شستشوی ماشین کمتر می کند. علاوه بر ایجاد یک لایه کار اصلی واکس خودرو درخشان و براق کردن بدنه خودرو می باشد.
در این مقاله قصد داریم شما را با ۵ واکس برتر و مزیت های استفاده از آن آشنا نماییم.

چرا از واکس بدنه خودرو استفاده کنیم؟

در دنیای امروزی با توجه به اینکه افراد زمان زیادی برای پرداختن به نظافت ماشین خود ندارند استفاده از محصولاتی که باعث صرفه جویی در زمان آنها شود و از بدنه خودروی آنها به مدت طولانی تری محافظت کند بسیار جذاب خواهد بود. با واکس بدنه خودرو می توان از آسیب های زیست محیطی به خودرو جلوگیری کرد و درخشندگی زیادی به ماشین بخشید.

با توجه به اینکه برندهای مختلفی در بازار وجود دارد انتخاب برای خریداران کمی مشکل شده است. ما در اینجا با مقایسه و معرفی ۵ واکس انتخاب را برای شما راحت می کنیم.

 

مزایای استفاده از واکس خودرو چیست؟

با واکس زدن خودرو می توانید خط و خش های ریز را بپوشانید و همین طور از زنگ زدن ماشین جلوگیری کنید. همچنین واکس با ایجاد یک لایه روی بدنه خودرو باعث محافظت از بدنه می شود و آن را بسیار درخشنده می کند.

بهترین زمان و مکان برای استفاده از واکس

زمانی که خودوری خود را به طور کامل تمیز کردید می توانید از واکس روی بدنه خودرو استفاده نمایید. همچنین بعد از پولیش کردن و رنگ کردن ماشین نیز می توانید برای براق کردن بدنه از واکس استفاده نمایید. حتما عملیات انجام واکس در سایه و یا محیط سربسته روی بدنه سرد ماشین انجام گردد.

مطالعه بیشتر:

همه چیز راجع به واکس بدنهکدام برند بهتر است ؟

شرکت های مختلفی در زمینه تولید واکس فعالیت دارند ما در اینجا با تست و آزمایش انواع واکس و همچنین با توجه به نظرات کاربران در فروشگاه گنجی پخش از خرید محصول ۵ واکس برتر در سال ۹۸ را به شما معرفی می نماییم.

مقایسه سرامیک و واکس خودرو

اگر بخواهیم سرامیک و واکس را با یکدیگر مقایسه نماییم با توجه به اینکه هزینه سرامیک کردن برای بسیاری از افراد بالا می باشد لذا می توان از واکس بدنه خودرو به عنوان جایگزین سرامیک با هزینه کمتر استفاده کرد با این تفاوت که در مقایسه با سرامیک، ماندگاری کمتری دارد و قدرت محافظت از بدنه خودرو در مقایسه با سرامیک کمتر می باشد.

واکس پر سرعت سوناکس

یک واکس چند منظوره حاوی کارناوبا که قابل استفاده بر روی انواع سطوح پلاستیکی و لاستیکی نیز می باشد. همچنین این محصول تمیزکننده و براق کننده قدرتمند برای هر نوع رنگ بدنه خودرو می باشد.

اسپری واکس پرسرعت نانوتیس واکس براق کننده مخصوص بدنه خودرو NanoTiss

محافظ بسیار پر قدرت و سریع برای هر نوع رنگ از بدنه خودرو که قابلیت محافظت از بدنه خودرو در برابر اشعه ماوراء بنفش را نیز دارد. این محصول شفاف کننده سطح رنگ با سرعت بسیار بالا می باشد.

اسپری واکس پرسرعت براق کننده مخصوص بدنه خودرو وورث-Wurth

یک محصول منحصر به فرد از کمپانی وورث برای شفافیت سطح رنگ خودرو با استفاده بسیار راحت می باشد. خودروی شما در کمترین زمان ممکن با اسپری واکس وورث به مانند روز اول نو می شود.

اسپری محافظ و آب‌گریز رنگ اکستریم مخصوص رنگ بدنه خودرو سوناکس-Sonax

محصول منحصر به فرد سوناکس که علاوه بر محافظت از بدنه خودرو آن را آب گریز می کند.این ویژگی باعث دیرتر آلوده شدن بدنه وسیله نقلیه می گردد. کیفیت بسیار عالی و براق کنندگی از دیگر ویژگی های این اسپری می باشد.

اسپری کارواش و واکس سریع بدون آب ۱ لیتر مخصوص بدنه خودرو Q2M Quick Detailer جیون کوارتز GYEON

تمیزکننده و براق کننده فوق العاده برای بدنه خودرو می باشد که قابل استفاده برروی سطوح پلاستیکی نیز می باشد. این محصول علاوه بر اینکه خاصیت واکس را داراست برای موارد سطحی می تواند بدون آب سطح خودرو را تمیز نماید که توصیه می شود برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی بدنه تمیز استفاده شود.

درآخر برای رسیدن به نتیجه بهتر می توانید قبل از واکس خط و خش های ماشین را پولیش کنید تا بعد از واکس یک سطح بدون نقص داشته باشید.

در نهایت شایان ذکر است که اصولا تمامی واکس بدنه خودرو های موجود برای ایجاد محافظت و براق کردن خودرو استفاده می شوند هر چند که می تواند نوع عملکرد،قیمت و مدت ماندگاری آن ها متفاوت باشد.

 

 

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات