گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

اسپری لاستیک و معرفی 5 محصول برتر سال 99

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مراقبت از خودرو برای افراد زیادی مهم است و این افراد حاضرند هزینه های زیادی بابت آن پرداخت کنند. لاستیک خودرو جزء مهم ترین قسمتها در خودرو به شمار می آید و مراقبت از آن برای حفظ زیبایی ظاهر خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اهمیت نگهداری از لاستیک برای ایمنی بیشتر سرنشینان و افزایش طول عمر لاستیک پررنگ تر می شود. در صورتی که از لاستیک خودرو خوب محافظت شود در هزینه های فرد نیز برای تعویض لاستیک صرفه جویی می شود. اسپری لاستیک در انواع مختلفی با کیفیت‌ متفاوت و برندهای مختلف عرضه می شود و همین نکته باعث می‌شود قیمت اسپری های لاستیک متفاوت شود و انتخاب از بین آن‌ها کمی دشوار گردد.

برای انتخاب بهترین گزینه می بایست از ویژگی‌های اسپری‌ لاستیک های موجود در بازار آگاه باشید. اسپری لاستیک ها با ویژگی های متفاوتی وجود دارند که از جمله می توان تمیزکننده، براق کننده، مشکی کننده، محافظت کننده را نام برد. در این مقاله قصد داریم شما را با ۵ محصول با کیفیت در زمینه مراقبت از لاستیک آشنا کنیم.

برخی از محصولات مراقبت از لاستیک برای قسمت های پلاستیکی خودرو نیز کاربرد دارند و باعث صرفه جویی در هزینه های شما برای مراقبت از خودرویتان می شود.
تعدادی از اسپری های لاستیک با وجود مواد بسیار قوی در ترکیباتشان حتی سرسخت ترین آلودگی ها را از روی لاستیک پاک می کنند.
برخی از اسپری‌های لاستیک، ویژگی براق‌کنندگی و حفاظت از لاستیک را به طور همزمان دارا هستند. یعنی علاوه بر آنکه باعث زیبایی و درخشش لاستیک می‌شوند، از آن در برابر فرسایش‌های ناشی از جاده محافظت می‌کند.
گروه دیگر از اسپری های لاستیک علاوه بر مراقبت از لاستیک مشکی کننده آن نیز هستند و ظاهری نو به لاستیک می بخشند.

دلیل شستن تایر خودرو

شاید در نگاه اول دلیل شستن خودرو برای شما حفظ ظاهر زیبای خودرو باشد اما بسیار جالب است که بدانید با شستن مرتب لاستیک و چرخ خودرو می توانید میزان مصرف خودرو را پایین آورده و همین طور هنگام ترمز گرفتن خودرو عملکرد بهتری داشته باشد. مورد بعدی اینکه شما هنگام شستن تایر می توانید با یک بررسی کلی از وضعیت سلامت تایرها برای جلوگیری از پیش آمدن سانحه باخبر شوید. توجه به این نکته بسیار مهم است که حتما نباید همزمان با شستن خودرو تایرها شسته شود و تایرها به صورت جداگانه به صورت دوره ای ارزیابی و شسته شوند.

معرفی ۵ اسپری لاستیک برتراسپری محافظ قطعات لاستیکی سوناکس

اسپری محافظ قطعات لاستیکی سوناکس، تایر و قطعات لاستیکی خودرو را تمیز کرده و باعث ایجاد خاصیت الاستیسیته شده و آنها را به مانند روز اول نو می کند. این اسپری همچنین باعث افزایش طول عمر قطعات لاستیکی می شود.

اسپری لاستیک سوناکس علاوه بر براق کردن رنگ لاستیک خودروی شما، آن را در برابر خش و ترک زدن محافظت کرده و رنگ آن را تثبیت می کند. از این محصول می توان برای کلیه نقاط ریز استفاده کرد. اسپری لاستیک سوناکس یک انتخاب به صرفه برای مراقبت از تایر خودرو می باشد.

 اسپری لاستیک نانوتیس براق کننده و محافظ سطوح لاستیکی و تایر خودرو NanoTiss

یک تمیزکننده خوب و با کیفیت که با از بین بردن کلیه آلودگی ها درخشندگی عمیقی به تایر خودروی شما می بخشد. فرمولاسیون خاص این اسپری با ایجاد رطوبت و ماندگاری بالا از لاستیک در برابر اشعه ماوراء محافظت می نماید. اسپری لاستیک نانوتیس با ایجاد یک لایه محافظ از جنس سیلیکون پلیمر سطح لاستیک را براق می کند.

 مایع پولیش واکس و ضد ترک لاستیک مفرا

این مایع با قدرت پاک کنندگی بالا ظاهر لاستیک را کاملا نو می کند. این مایع با فرمولاسیون گیاهی از ترک خوردن تایر جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر آن می شود. مایع پولیش واکس مفرا رنگ مشکی را به لاستیک برمی گرداند و براق کننده قوی لاستیک ماشین می باشد.

قبل از استفاده از این مایع حتما باید لاستیک خودروی خود را کاملا تمیز و خشک نمایید.

 اسپری تمیز و براق کننده لاستیک و قطعات پلاستیکی خودرو اتوچر AutoCher

اسپری اتوچر یک محصول چند کاره و باکیفیت برای تمیز کردن لاستیک و ایجاد رطوبت در آن برای جلوگیری از ترک خوردن می باشد. این اسپری علاوه بر تمیز کردن لاستیک ظاهری نو به آن می بخشد. این اسپری با مشکی کردن لاستیک آن را به مانند روز اول می کند.

 اسپری تمیزکننده لاستیک ۱ لیتر مخصوص تایر خودرو Q2M Tire Cleaner جیون کوارتز GYEON

از بین بردن قدیمی ترین آلودگی های روی تایر به راحتی با اسپری تمیزکننده لاستیک جیون امکان پذیر است. فرمولاسیون خاص این اسپری بدون آسیب رساندن به تایر آن را پاکیزه می کند. همچنین از این محصول می توان برای تمیز کردن سطوح پلاستیکی هم استفاده کرد.

شما می توانید برای انتخاب مناسب ترین گزینه بر اساس معیارهای مورد نظرتان در زمینه مراقبت از لاستیک خودرو از کارشناسان ما در گنجی پخش مشورت بگیرید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات