گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

بازدید از فراری ۱۶۶MM در کاخ همپتون کورت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

گنجی مگ : عاشقان اتومبیلی و کلکسیونرهای قهار، ماه آینده میلادی در یک رویداد جذاب شماری از خاص‌ترین خودروهای تاریخ را برای اولین بار از نزدیک خواهند دید. این اتفاق که قرار است در خلال رویداد کونکرس د الگانس در کاخ همپتون کورت واقع در انگلستان برگزار شود، در مهم ترین بخش خود میزبان اتومبیلی مشهور از فراری است که قیمت بسیار بالایی داشته و ارزش فنی کم‌نظیری دارد. در عین حال خودروهای دیگری از فراری نظیر مدل ۲۵۰ GT SWB از نوع برلینتا اسکاگلیتی یا مدل ۲۷۵GTB هم در نمایشگاه حضور دارند.

اتومبیل فراری ۱۶۶MM با کد ۲۱۲متعلق به یکی از کلکسیونرهای مشهور اروپا است و در حراجی ساتبی به قیمتی گزاف خریداری شده، توسط کنت جیانینو مارزوتی مهندس فقید ایتالیایی از روی یک هواپیمای جنگی طراحی شده و در مسابقات سرعت توسکانی سال ۱۹۵۱ موفق به کسب رتبه نخست جام شده است.

در حالی اطلاعات این خودرو خاص به رسانه‌ها درز کرده که گفته می‌شود شمار زیادی از خودروها هویت‌شان فاش نشده و ارزشی بالاتر از فراری مذکور را دارند. در همین رابطه مدیر رویداد کونکورس د الگانس درباره رونمایی از خودروهای مذکور گفته: «من برای دیدنبسیاری از خودروهای این روداد، به شدت هیجان‌زده هستم.»

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات