گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

هشدار پلیس راهور؛ از وکالت دادن برای نقل و انتقال خودروها بپرهیزید

رئیس مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلیس راهور ناجا نسبت به وکالت برای نقل و انتقال خودروها هشدار داد.

سرهنگ علی محمدی با اشاره به اینکه تاکید می‌کنیم خریدار و فروشنده خودرو باید حتما به صورت همزمان در مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری حضور داشته باشند گفت: متاسفانه وکالت برای تعویض پلاک خودرو مشکلات فراوانی برای فروشنده و خریدار ایجاد می کند.

علی محمدی افزود: در بعضی موارد خودرو تصادف شدید بالای ۶۰ درصد داشته یا ارکان اصلی خودرو عوض می شود لذا از لحاظ پلیس، ایمنی و استاندارد لازم را برای شماره گذاری ندارد و خریدار عملاً نمی تواند خودرو را تعویض پلاک کند. در این حال فروشنده پول خودرو را گرفته و خریدار متضرر می شود.

سرهنگ علی محمدی گفت: گاهی پیش آمده است که خودرو سرقتی بوده و و فروشنده متواری گشته است و مشکلات زیادی برای خریدار ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مواردی نیز هم فروشنده وکالت داده و خریدار تعویض پلاک نکرده و تخلفات رانندگی که طی این مدت مرتکب شده در کد ملی فروشنده نشسته و جریمه ها برای فروشنده آمده است.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: اکیداً توصیه می کنیم فروشنده و خریدار خودرو باید حتما ابتدا به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری مراجعه کرده و پس از کنترل مدارک مربوطه و خودرو تعویض پلاک نمایند.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا یادآور شد: با توجه به مشکلات به وجود آمده برای خریداران و فروشندگان خودرو از گرفتن و دادن وکالت تعویض پلاک جدا خودداری کنند تا متضرر نشوند.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات