گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

رونمایی لندکروز از مدل "هریتیج" لندکروز ۲۰۲۰ که تنها ۱۲۰۰ عدد از آن ساخته می شود

تویوتا 61 سال پیش لندکروز را به جامعه بین‌الملل معرفی نمود و هم اکنون بعد از گذر از دهه ششم زندگی‌اش با رونمایی از نسخه "هریتیج 2020" و با موتوری v8 تولد خود را جشن گرفت.

زمانی که خودروسازهای بین‌الملل نسخه‌ای ویژه و مناسبتی‌شان را به نمایش می گذارند، نمی‌توان از آنها گذشت. از طرفی این  SUV ویژه در روزهای آینده در نمایشگاه شیکاگو معرفی خواهد شد.

نسخه هریتیج ادیشن لندکروز با 5 عنصر ویژه در طراحی خارجی بسیار زیباتر به نظر می‌رسد. نوارهای نقره‌ای یا عناصر مشکی روی این خودرو طراحی جدیدی محسوب نمی‌شوند، اما برجستگی‌های کرومی و جلو پنجره مشکی خودرو در این نما به متفاوت شدن ظاهر لندکروز کمک کرده‌اند. در بخش جانبی و آینه‌ها نیز همین نما دیده می‌شود.

در این خودرو رینگ‌های بزرگ 18 اینچی آلومینیومی برنز رنگ بسیار هنرمندانه و با سلیقه انتخاب شده‌اند.

در زیر درب کاپوت نیز موتور 5.7 لیتری 8 سیلندر با گشتاور 545 نیوتن‌متر 381 اسب‌بخار قدرت داشته و با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته خودکار هماهنگ است. خودرو با قابلیت محرک چهارچرخ فول تایم ارائه شده و به سیستم کمکی حرکت در سربالایی و گذر از شیب مجهز است و اینگونه بر قابلیت‌های آفرودی این خودرو افزوده است.

در فضای داخلی خودرو نیز شاهد پوشش چرم تیره با دوخت‌های بخیه‌ای برنزی هستیم تا هماهنگی برون و درون به حد اعلا برسد. این خودرو به طیف وسیعی از سامانه‌های ایمنی مجهز خواهد شد.

خبرها حاکی از آن است که تنها 1200 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات