گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

مراقبت از داشبورد خودرو و معرفی ۵ اسپری داشبورد برتر

داشبورد خودرو دائما در معرض نور خورشید و گرد و غبار قرار دارد، اما یک اسپری داشبورد مناسب می تواند سطح داشبورد را تمیز و محافظت کند. محصولات متنوعی در بازار موجود است که برای محافظت، تمیز و براق نمودن داشبورد عرضه می گردد. در این میان گاهی محصولات نامرغوب و یا تقلبی عرضه می شود که می تواند نتیجه عکس داشته و موجب کدر شدن و ایجاد بوی نامطبوع در فضای خودرو گردد. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع اسپری داشبورد و محصولات برتر در این زمینه آشنا کنیم.

چرا از اسپری داشبورد استفاده کنیم؟

اعمال اسپری داشبورد موجب جلوگیری از ترک خوردگی، جلوگیری از تغییر رنگ، حفاظت از سطح داشبورد در برابر تابش نور خورشید، دوده و ذرات معلق در هوا گردیده و سطح داشبورد را بازسازی و براق می کند.

برای بهترین اسپری داشبورد یک سری ویژگی‌های ثابت می توان مشخص کرد تا بر اساس این ویژگی‌ها بتوانیم هوشمندانه‌تر و آگاهانه‌تر بهترین اسپری واکس داشبورد را برای اتومبیل خود انتخاب کنیم. در این بخش به این ویژگی ها می پردازیم:

میزان اثر ماندگاری اسپری داشبورد

یک شاخص تعیین‌کننده برای بهترین اسپری داشبورد، میزان ماندگاری اثر آن بر روی سطح رویه داشبورد خودرو است؛ از همین رو بهترین اسپری داشبورد، محلولی است که بتواند یک لایه درخشنده و البته محافظ بر روی سطح داشبورد بوجود بیاورد و میزان اثر ماندگاری بالایی داشته باشد.

البته همیشه هم ماندگاری بالا نشان‌دهنده کیفیت مطلوب محلول اسپری نیست و متاسفانه در بسیاری از موارد ماندگاری بالا لایه بوجود آمده بر روی سطح داشبورد، به دلیل وجود مواد نفتی و ناخالصی‌های حل نشده در محلول است. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم از اسپری‌ داشبورد هایی استفاده کنید که دارای نشان استاندارد و مورد تایید مراکز دیتیلینگ حرفه‌ای است.

خاصیت آنتی استاتیک

وجود خاصیت آنتی استاتیک در اسپری داشبورد موجب می شود که سطح از گرد و غبار محافظت گردد و دارای خاصیت ضد گرد و غبار شود و دیرتر آلوده گردد.

مات کننده و براق کننده

متناسب با سلایق افراد، دو نوع اسپری واکس داشبورد وجود دارد. نوع اول سطح را براق کرده و درخشندگی ویژه ای به سطح داشبورد می بخشد. نوع دوم مخصوص افرادیست که رنگ مات و بدون براقیت را ترجیح می دهند.

رایحه

ایجاد بوی دلنشین و مطبوع می تواند از مزایای یک اسپری داشبورد محسوب گردد. در هنگام خرید به رایحه محصول دقت کنید.

اثر محافظت کنندگی

این ویژگی باعث می شود که داشبورد خودروی شما در برابر اشعه uv محافظت گردد و از رنگ پریدگی آن جلوگیری شود. همچنین خاصیت محافظت کنندگی از ترک خوردن سطح داشبورد نیز جلوگیری می کند.

معرفی ۵ اسپری داشبورد برتراسپری داشبورد کاکپیت اسپرت فرش سوناکس

اسپری داشبورد سوناکس یک مات کننده با رایحه خوش است که فقط و فقط مخصوص داشبورد بوده و به بهترین نحو داشبورد شما را نو و تمیز کرده و بوی بسیار عالی و دل نوازی دارد. این محصول با توجه به ترکیب خاص و با کیفیت خود تمیزی و نگهداری را به داشبورد خودرو شما بازمی گرداند و آن را مثل روز اول نو و زیبا می کند.

اسپری داشبورد سوناکس خاصیت ضد گرد و غبار و آنتی استاتیک دارد و حتی محافظ قطعات چوبی داخل اتاق نیز است. اسپری محافظ کاکپیت با رایحه اسپرت فرش سوناکس درخشش و بوی نویی را برای داخل اتاق خودرو، به ارمغان خواهد آورد و از قطعات پلاستیکی داخل اتاق در برابر شکنندگی محافظت می کند. این محصول فاقد سیلیکون و دوستدار محیط زیست است.

جهت مشاهده قیمت و خرید این محصول کلیک کنید

اسپری براق و جلا دهنده داشبورد کاکپیت وورث

اسپری داشبورد کاکپیت ورث در یک مرحله با قدرت پاک سازی بالا سطح داشبورد را تمیز نموده و محافظی ملایم روی سطح ایجاد می کند. این محصول که دارای رایحه مرکبات است سطح داشبورد را جلا داده و براق می کند.

جهت مشاهده قیمت و خرید این محصول کلیک کنید

اسپری محافظ و تمیز کننده Cockpit نانوتیس مخصوص داشبورد و قطعات پلاستیکی خودرو NanoTiss

اسپری داشبورد نانوتیس تمیز کننده و محافظ تمامی سطوح پلاستیکی داخل خودرو می باشد. از قابلیت های بی نظیرآن می توان به تمیز کردن و دفع خاک از روی سطوح، از بین بردن الکتریسیته ساکن، بازسازی و حفظ پلاستیک، محافظت سطح انواع داشبورد ماشین و نرم کردن سطح (جلوگیری از ترک خوردن و یا پوک شدن داشبورد) اشاره کرد. این محصول فاقد سیلیکون و هرگونه مواد حلال دیگر می‌باشد.

جهت مشاهده قیمت و خرید این محصول کلیک کنید

اسپری محافظ و براق کننده داشبورد مفرا

اسپری داشبورد مفرا یک واکس بدون سیلیکون مخصوص داشبورد است که اثر ماندگاری بالایی دارد. این محصول دارای فیلتر UVA به منظور محافظت کامل از سطوح مورد استفاده است؛ اسپری محافظ و براق کننده داشبورد مفرا دارای خاصیت آنتی استاتیک، آنتی UV و عدم چسبندگی نیز می باشد. این محصول سطوح چرمی را نیز براق می کند و فاقد سیلیکون است.

جهت مشاهده قیمت و خرید این محصول کلیک کنید

اسپری تمیزکننده و محافظ داشبورد کخ کیمی-Koch Chemie مخصوص داشبورد خودرو مدل RCC

اسپری داشبورد کخ کیمی برای تمیز کردن، مراقبت و محافظت از کلیه قطعات پلاستیکی داخل خودرو استفاده می شود. این محصول جلوه ای نو به سطح داده و در مقابل آلودگی ها و اشعه U.V مقاومت می کند. اسپری تمیزکننده و محافظ داشبورد کخ کیمی بوی مطبوعی به فضا می دهد و خاصیت آنتی استاتیک دارد.

جهت مشاهده قیمت و خرید این محصول کلیک کنید

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات