گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

معرفی پولیش نرم خودرو و ۵ محصول برتر در این زمینه

در مطالب پیشین درباره پولیش خودرو و انواع آن صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی گسترده تر پولیش نرم بپردازیم و ۵ محصول برتر که با تحقیق و بررسی تیم گنجی پخش بر روی انواع پولیش نرم خودرو در بازار بدست آمده است را معرفی کنیم تا بتوانیم مسیر انتخاب و خرید مناسب ترین پولیش نرم مربوط به رنگ بدنه خودرو را برای شما فراهم کنیم. با ما همراه باشید...

چه زمانی از پولیش نرم استفاده می کنیم؟

در مطالب قبلی توضیح دادیم که قبل از انتخاب پولیش باید هدف خود را مشخص کنید. آیا قصد حذف کردن خراش های خفیف را دارید؟

 آیا صرفا می خواهید جلوه و درخشندگی سطح بدنه را افزایش دهید؟

 آیا قصد حذف هولوگرام های ناشی از دستگاه پولیش را دارید و یا اینکه می خواهید لکه های ناشی از عوامل محیطی مانند قیر و شیره درختان و ... را که به راحتی حذف نمی گردند را از بین ببرید؟

در تمامی موارد بالا اگر پاسخ شما مثبت است باید بگوییم که پولیش با درجه زبری نرم بهترین انتخاب برای خودرو شماست.

پولیش نرم چگونه عمل می کند؟

این پولیش دارای خاصیت سایندگی بسیار ظریفی است و درجه زبری آن معادل با یک سنباده با نمره ۲۵۰۰-۳۰۰۰ است. این نوع پولیش سطح را کاملا براق و صاف نموده و کلیه خط و خشهای سطحی را از بین می برد. این نوع پولیش هم به صورت موضعی و تنها در بخشی از بدنه خودرو و هم برای تمام سطح بدنه خودرو قابل استفاده است.

پولیش نرم جهت از بین بردن اثر لکه ناشی از عوامل محیطی همچون شیره درختان، قیر و ... که براحتی پاک نمی شوند نیز مناسب است.

در اغلب موارد در مرحله نهایی، بعد از پولیش زبر، جهت براق نمودن رنگ بدنه و از بین بردن خط و خش های سطحی از پولیش نرم استفاده می شود.

توجه کنید که برای براق نمودن خودروهای نو و در حد نو نیازی به استفاده از پولیش نرم نیست و به جای آن می توانید از واکس خودرو استفاده کنید.

چه نواقص رنگی با پولیش نرم برطرف می گردد؟

تشخیص نوع آسیب به رنگ بدنه خودرو، کمک شایانی در انتخاب نوع پولیش و همچنین میزان آسیب و خسارت می کند.

۱-به جای ماندن اثر رنگ روی رنگ

نوع کیفیت رنگ بدنه و اشکال مختلف سطح بدنه موجب ایجاد تنش های مختلف رنگ روی بدنه می گردد. در هنگام تصادف های سطحی که بدنه قر نشده، معمولا حالت قالب و مقلوب ایجاد می شود و رنگ یک خودرو روی رنگ خودروی مقابل می ماند.

اگر شما فرد خوش شانسی باشید در صورتی که رنگ روی خودروی شما قرار گیرد با یک پولیش نرم قابل حل است و رنگ خودروی شما آسیبی ندیده است.

۲- ساییدگی رنگ

گاهی کشیده شدن یک وسیله یا لباس افراد موجب ایجاد خراش سطحی می شود که این نوع خراش نیز با پولیش نرم قابل برطرف شدن است.

۳-ماتی رنگ

گاهی رنگ بدنه خودرو کاملا سالم است ولی اصطلاحا مات شده است و براقیت اولیه را ندارد. از طرفی شهد درختان و اثر حشرات گاهی موجب ایجاد کدری رنگ شده که در این موارد یک پولیش نرم می تواند سطح را صیقل داده و صاف و هموار کند.

در بخش بعدی به معرفی ۵ محصول برتر که با تحقیق و بررسی تیم گنجی پخش بر روی انواع پولیش نرم خودرو در بازار بدست آمده است می پردازیم.

معرفی ۵ پولیش نرم خودرو برتر

پولیش نرم Final Finish اتوسول مخصوص بدنه خودرو Autosol

این محصول ساخت کشور آلمان است که با فرمولاسیون ویژه طراحی شده است. خط و خش ها و مارک های هولوگرامی را که بر اثر حرکت دستگاه پولیش زبر و یا کشیده شدن گرد و غبار بر سطح رنگ ایجاد شده است را به آسانی برطرف می نماید. این محصول جهت انجام عملیات نهایی پولیش کاری و رسیدن به درخشانی عمیق و عالی در حد آیینه در سطح رنگ خودرو پیشنهاد می شود.

این محصول ویژه برای پولیش نهایی رنگ ها و پوشش های کیلری سخت و مقاوم در برابر خط و خش مورد استفاده قرار می گیرد و فاقد سیلیکون است.

پولیش نرم Final Finish نانوتیس پولیش مخصوص بدنه خودرو NanoTiss

محصولی دو کاره است؛ این پولیش علاوه بر پولیش نرم بدنه و از بین بردن خط و خش معدل با زبری سمباده p3000 براقیت و واکس فوق العاده ای را برای خودرو شما به ارمغان می آورد همچنین ایده آل جهت از بین بردن اثر هولوگرام می باشد.

پولیش نرم و واکس آخر Final Finish نانوتیس طراحی شده جهت استفاده بعد از مرحله سوم پولیش می باشد و در اغلب موارد، در مرحله نهایی بعد از پولیش زبر و در جهت براق نمودن رنگ بدنه و نیز پولیش سطوح  پلاستیکی استفاده می شود  و فاقد سیلیکون است.

پولیش آنتی هولوگرام P30 وورث

پولیش آنتی هولوگرام P30 وورث، پولیش فوق العاده براق برای از بین بردن همیشگی خط و خش های روی بدنه ماشین و هولوگرام ها در رنگ های تیره‌ی بدنه خودرو است.

این محصول ترکیبی منحصر به فرد ساخته شده از اکسید آلمینیوم، پاک کننده ای عالی با براقیت آینه مانند و فاقد سیلیکون است. این پولیش مقرون به صرفه هنگام عملیات پولیش هیچ گونه گرد و غباری ایجاد نمی کند.

پولیش مایع بسیار نرم یک لیتری Rupes مدل ۹-BFDIAMOND

یکی دیگر از محصولات پر طرفدار کمپانی Rupes برای مصارف حرفه ای می باشد که موجب بازتاب های بسیار درخشان بر روی سطوح بدنه خودرو شما می شود.
پولیش نرم روپس دارای کیفیتی بسیار بالا بوده و مناسب مصرف کسانی است که فقط قصد پولیش نمودن خودرو را دارند. این محصول فوق العاده کاربردی، دارای درجه بندی پایین در مرحله لایه برداری بوده که حتی نمی توان مقدار رنگ بر داشته شده از سطوح را اندازه گیری نمود و در اغلب موارد در مرحله نهایی جهت براق نمودن رنگ بدنه و نیز پولیش سطوح پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

پولیش نرم و واکس مرحله ۵ مفرا-Mafra

یک پولیش حرفه ای مرحله آخر با قدرت لایه برداری بسیار پایین و نانو واکس حرفه ای مناسب برای مرحله نهایی پولیش و واکس  نمایشگاه های اتومبیل است.
پولیش نرم و واکس مرحله ۵ مفرا-Mafra کاملا بصورت واکس عمل کرده و اصلا قدرت لایه برداری ندارد. این محصول دارای فرمولاسیون پایه آب و بدون سیلیکون است.

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات