گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

نانو سرامیک خودرو چه مزایا و معایبی دارد؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

رنگ درخشان خودرو جلوه ی ویژه ای به خودرو می بخشد و زیبایی آن را چند برابر می کند. در گذشته برای شفافیت و پوشاندن خط و خش خودرو از پولیش استفاده می شد اما امروزه پوشش نانو سرامیک خودرو بدلیل قابلیت های فراوانش جایگزین پولیش شده و طرافداران بسیاری هم دارد.

حتما شما هم خودروهایی که در ابتدا بدنه ای درخشان و براق دارند اما بعد از گذشت مدتی در اثر تابش اشعه فرابنفش خورشید یا آلودگی های محیطی، شفافیت بدنه را از دست می دهند را دیده اید و دچار خط و خش می شوند. مسلما افراد دوست دارند تا بدنه خودرو همانند خودروهای نمایشگاهی، بدنه ای شفاف و براق داشته باشد.

 نانو سرامیک خودرو چیست

در حقیقت نانو سرامیک خودرو یک نوع مایع پلیمری است که بصورت دستی برروی رنگ بدنه خودرو اعمال می شود. این مایع بعد از تماس با رنگ فابریک بدنه، با آن پیوند برقرار می کند و به این ترتیب لایه محافظ بین رنگ بدنه و محیط پیرامون ایجاد می گردد. این مایع از ذرات بسیاری ریزی تشکیل شده است. به همین دلیل هنگامی که با رنگ بدنه ترکیب می شود تمام خط و خش بدنه را از بین می برد و رنگ بدنه را ترمیم می کند.

سرامیک خودرو دارای خاصیت آبگریزی بدنه خودرو است. همین امر باعث محافظت بدنه از آلودگی هایی مانند گرد و غبار خواهد شد. از طرفی استفاده از نانو سرامیک خودرو موجب می شود که بدنه خودرو همانند روز اول خود براق و شفاف گردد و باعث دوام بیشتر رنگ بدنه نیز خواهد شد. نانو سرامیک خودرو در مقایسه باپولیش عمر بیشتری دارد و استفاده از آن آسان تر است. در گذشته از این ماده تنها برای شفافیت خودروهای لوکس استفاده می شد اما درحال حاضر برای تمامی خودروها بکار می رود.

انواع سرامیک خودرو

سرامیک خودرو انواع مختلفی دارد از لحاظ کیفیت با هم متفاوت هستند. امروز افراد بسیاری ادعا میکنند که توانایی اجرایی سرامیک خودرو در کمترین زمان و بالاترین کیفیت را دارند اما باید مراقب باشید. درمورد کیفیت مواد مورد استفاده تحقیق کنید و مطمئن شوید کیفیت لازم را دارند. سرامیک خودرو دارای درجه سختی(میزان مقاومت در برابر خراش روی بدنه خودرو) متفاوت هستند که در میان آن ها ۱۰H از مقاومت بالایی برخوردار بوده و جهت استفاده پیشنهاد می گردد.

استفاده از سرامیک خودرو مزایا و معایبی دارد که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

مزایای نانو سرامیک بدنه خودرومحافظت از رنگ بدنه خودرو

بدنه خودرو همواره در معرض آسیب های محیطی و آلودگی های مختلف قرار دارد. اشعه ماورای بنفش موجود در نور خورشید به مرور زمان باعث می شود که رنگ فابریک بدنه اکسید شده و به تدریج کدر شود. مهمترین مزیت نانو سرامیک خودرو ایجاد یک لایه دائمی و مقاوم برای حفاظت از درخشش و براقیت رنگ بدنه خودرو است. نانو سرامیک خودرو نه تنها هیچ آسیبی به رنگ بدنه نمی زند بلکه با ایجاد یک لایه مقاوم و مستحکم، از رنگ بدنه خودروی محافظت کرده و دوام و درخشندگی دائمی را به خودروی شما هدیه می دهد.

ماندگاری بیشتر نانو سرامیک خودرو

پوشش های نانو سرامیک خودرو دوام بیشتری نسبت به رنگ اصلی بدنه دارند. در سرامیک خودرو از فناوری پیشرفته نانو استفاده شده است و همین موضوع موجب می شود که لایه محافظ بدنه بسیار دقیق و مستحکم شود. آلودگی های محیطی، تغییرات آب و هوایی، فضولات پرندگان و … در مدت کوتاهی موجب کدر شدن و آسیب رنگ بدنه خواهد شد. اما درصورتی که از مواد مرغوب سرامیک و متخصصان با تجربه برای اجرای پوشش نانو سرامیکی خودرو استفاده شود، براقیت و شفافیت بدنه خودروی شما برای مدت زیادی تضمین خواهد شد.

تمیزی بدنه

نانو سرامیک خودرو موجب می شود که سطح بدنه خودرو آبگریز شود به همین دلیل آلودگی هایی مانند گرد و خاک و باران های اسیدی بر روی سطح خودرو باقی نمی مانند. درصورت وجود این نوع آلودگی ها تنها با استفاده از یک پارچه تمیز می توانید براحتی درخشندگی و براقیت را به بدنه خودرو بازگردانید. همچنین وجود تکنولوژی نانو سبب می شود که با استفاده از ذرات بسیار ریز، سطح خودرو کاملا صیقلی گردد. حشرات و ذرات بسیار ریز نیز نمی توانند به سطح بدنه بچسبند و نهایتا از آن جدا می شوند.

قیمت سرامیک بدنه خودرو

اگرچه هزینه اجرای نانو سرامیک بدنه خودرو بیشتر از روش هایی مانند پولیش بدنه و واکس خودرو است، اما درصورتی که از مواد باکیفیت برای سرامیک بدنه خودرو استفاده شود، دوام بیشتری نسبت به روش های مشابه خواهد داشت. واکس بدنه یا پولیش باید بصورت سالانه دوباره بر روی بدنه اجرا شود درصورتی که نانو سرامیک بدنه خودرو عمر بیشتری نسبت به آنها دارد و تا مدت ها نیازی به صرف هزینه اضافه نیست. به این ترتیب موجب صرفه جویی در هزینه خواهد شد.

معایب نانو سرامیک خودروزمان بر بودن نانو سرامیک بدنه خودرو

سرامیک بدنه خودرو باید بصورت دستی و مرحله به مرحله انجام شود. بنابراین نیاز به چندین روز زمان نیاز خواهد داشت. این موضوع در مواقعی که برای مراسم خاصی نیاز به براق شدن بدنه خودرو دارید مشکل ساز خواهد شد. اگر افرادی ادعا می کنند که بسرعت سرامیک خودرو را اجرا می کنند لازم است درمورد تخصص آنها محتاط باشید. این کار به دقت و ظرافت زیادی نیاز دارد و بطور طبیعی حداقل چندروز زمان نیاز دارد.

نیاز به تخصص

امروزه سرامیک بدنه خودرو به راحتی در دسترس همه قرار دارد و همین موضوع باعث شده که افرادی که تخصص کافی ندارند برای انجام آن پیشقدم شوند. اگر نانو سرامیک بدنه خودرو بصورت اصولی و صحیح انجام نشود ممکن است ظاهر خودرو حتی بدتر از قبل شود. همانطور که گفته شد سرامیک خودرو بادوام است پس درصورتی که ظاهر خودرو نازیبا باشد باعث خسارت و پشیمانی زیادی خواهد شد.

انتخاب زمان مناسب

سرامیک بدنه خودرو هزینه میلیونی دربر دارد. بنابراین اگر بتازگی خودرو را خریداری کرده اید و قصد فروش آن را دارید، استفاده از سرامیک خودرو چندان مناسب نیست. چون باعث بالارفتن قیمت خودرو خواهد شد و ممکن است تاثیر منفی بر نظر خریداران داشته باشد.

در نهایت باید گفت که مراقبت و نگهداری از خودروی دارای پوشش سرامیک نیز از مواردی است که بعد از اجرای پوشش سرامیک باید انجام گردد و پوشش سرامیکی بدنه خودرو نیاز به تعمیر و نگهداری در طی گذشت زمان دارد.

نتیجه گیری

استفاده از نانو سرامیک خودرو موجب شفافیت و زیبایی بدنه خودروی به طور همزمان می گردد. در عین حال موجب دوام بیشتر رنگ بدنه و براقیت مداوم می شود. سرامیک خودرو نسبت به روش هایی مانند واکس و پولیش خودرو محافظت محکم تر و مطمئن تری دارد و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. بنابراین به عاشقان خودرو توصیه می شود به کمک افراد متخصص اقدام به اجرای آن کنند.

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات