شرکت روشنایی تیسان

چراغ ال ای دی, اجرای نورپردازی نما, نورپردازی نمای ساختمان

نورپردازی در فضای شهری:

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

طرح مسئله

-   تاثیر نور پردازی بر افراد از لحاظ فیزیکولوژیکی و روانشناسی

-   نور روشی به منظور تامین امنیت و آسودگی بهتر در محیط می باشد

اهداف  طرح

نورپردازی فضاهای مختلف ، نیاز به شناخت روشها و فنون مختلف نورپردازی و استفاده صحیح از ویژگی های نور و ارتباط با محیط پیرامونش را دارد.

دستیابی به روشهای جدید نورپردازی در محیط های شهری

    – شاخص نمودن فضا و نشانه های شهری

    – ارتقا کیفیت محیط های شهری

    – تمایل به حضور در فضا

    – ایجاد امنیت در فضا

 

تاثیرنور بر فضای شهری  

معماری بازی استادانه ، صحیح و با شکوهی از احجام ترکیب شده زیر نور می باشد. چشمان ما تربیت شده اند که فرم ها را زیر نور ببینند، سایه و روشن ، این فرم‌هارا اشکار می سازند .

)لوکوربوزیه(

ازدید همگان نور”جزء اساسی و ضروری“ در ساختمان است ، که کاربرد آن روشن کردن  فضا به منظور قابل رویت ساختن آن می باشد. در هنر ساختمان سازی یا  به  عبارتی معماری  نور یکی از اجزایی است  که  کنار عناصر و مفاهیم دیگر از قبیل ساختار” نظم فضایی “مصالح” رنگ و …. مطرح می شود و در طراحی به عنوان یک عنصر مجزا باید نقش خود را ایفاکند.

 همانطور که گفته شد اولین وظیفه نور روشن کردن فضا وفرم­های ساختمانی است، با این­حال نور، چه طبیعی و چه مصنوعی، علاوه بر کارکرد اصلی خویش، می تواند نبوغ معمارانه را برجسته تر نماید، اشتباهات را بپوشاند و پنهان کند، توجه بیننده را جلب نماید و یا اینکه باعث شود مکانی مقدس یا امن به نظر برسد.

در بعد معماری ساختمان های عمومی ، بحث نورپردازی بصورت علمی مطرح می شود و برای هر ساختمان نوعی از نورپردازی را می طلبد

اجسام از خود هیچ نوری را ندارند و این وظیفه ی طراح و نورپرداز است که با تابش نورهایی با طیف های خاص و رنگ های متفاوت ماهیت هر نوع جسم رانمایان کند. استفاده از نورهای مات و مستقیم و غیر مستقیم همچنین به کاربردن وسایل نورپردازی نوین که درخارج از ساختمان برروی نما منعکس می شوند نیز در شب می تواند جلوه ای خاص به محیط ببخشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت روشنایی تیسان

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چراغ ال ای دی، اجرای نورپردازی نما، نورپردازی نمای ساختمان، پروژکتور ال ای دی، پروژکتور دفنی، نورپردازی نما، پروژکتورLED، فروش چراغLED، وال واشر، چراغLED، نئون فلکسی، فروش پروژکتورLED، نورپردازی نما، خرید چراغ، نئون فلکس، پروژکتور سوله ای

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات