قالیشویی راگا

قالیشویی, خدمات قالیشویی, شرکت قالیشویی

قالیشویی زعفرانیه

قالیشویی زعفرانیه

توضیحات خدمت

کارخانه قالیشویی و مبل شویی و خشکشویی راگا با مدیریت عزیزی

قالیشویی راگا با بیش از 40 سال سابقه در زمینه قالیشویی سعی دارد تا با استفاده از بهترین دستگاه ها و تجهیزات قالیشویی بهترین خدمات را برای مشتریان عزیز و گرامی ارائه دهد.تمام دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده در کارخانه قالیشویی راگا مدرن و به روز هستند و تمام پرسنل مشغول بکار در راگا آموزش های لازم در رابطه با انواع فرش و قالی های دستبافت و ماشینی را دیده اند.اطلاعات عمومی:ویژگی های یک قالیشویی خوب یک قالیشویی خوب باید ویژگی هایی داشته باشه. این ویژگی ها باعث میشه که مردم به اون اعتماد کنن. چند تا از ویژگی ها رو پایین براتون مینویسم.

  • مطمئنا مهم ترین ویژگی، شستن هست. یک قالی شویی خوب باید فرش رو به صورت کاملا تمیز بشوره. حتی نباید یه لکه هم روی فرش باشه.
  • یکی دیگه از ویژگی ها، قیمت هست. قالی شویی ها باید یه قیمت خوب و مناسب داشته باشن. در غیر این صورت مشتری زیادی نخواهند داشت.
  • کیفیت حمل و نقل هم مهمه. منظورم اینه که یه قالیشویی خوب باید بتونه فرش ها رو به خوبی ببره و به خوبی بیاره. خیلی هاشون میگن ” لول میبریم، لول میاریم! ” که این خوب و مهمه.

مدت زمان انجام کار هم خیلی مهمه. بعضی از قالی شویی ها برای مدت یک ماه قالی رو میبرن و نمیارن! خوب این خوب نیست. در این مدت شما نمیتونید بدون فرش بمونید.

 

تلفن های تماس قالیشویی زعفرانیه :دفتر مرکزی:۲۲۵۱۰۰۴۱_۰۲۱۲۲۵۱۸۰۰۱_۰۲۱دفترشمال تهران:۲۲۳۲۸۹۱۷_۰۲۱۲۲۳۱۴۵۱۴_۰۲۱

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

قالیشویی راگا

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

قالیشویی، خدمات قالیشویی، شرکت قالیشویی، کارخانه قالیشویی، قالیشویی تهران، قالیشویی غرب تهران، قالیشویی شرق تهران، قالیشویی مرکز تهران، قالیشویی شمال تهران، قالیشویی جنوب تهران، قالیشویی نیاوران، قالیشویی تجریش، قالیشویی یوسف آباد، قالیشویی شهرک غرب، قالیشویی سعادت آباد، قالیشویی تهرانپارس

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات