فروشگاه لوازم یدکی موتور سیکلت گیلیگان

لوازم یدکی موتورسیکلت , مقالات مرتبط با موتور سیکلت, اخبار موتور سیکلت

10 برند برتر تولید کننده موتور سیکلت در جهان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

برترین تولید کنندگان در هر صنعتی قطعا ماندگارترین هستند. مخصوصا دنیای موتور سیکلت که امروزه بیش از پیش داغی بازارش را تجربه میکند. از طرفی با توجه به اینکه موتور سیکلت یک وسیله ی خطر آفرین است شاید به این دلیل اهمیت محصولات باکیفیت، جلوه بیشتری دارد. برای استفاده بهینه از هر نوع وسیله ای – مخصوصا وسایت نقلیه ای که در سطح شهر استفاده میشوند و به خصوص موتور سیکلت که فیزیک آن مورد خطر بیشتریست- باید اطلاعات خود را به جهت انتخاب درست افزایش داد.

قطعا راه درست، شناخت وسیله ای است که قصد خرید آن را دارید. در این مقاله قصد داریم برند های برتر تولید کننده موتور سیکلت را که از نظر کیفیت و امنیت برتری دارند را خدمت شما کاربران عزیز سایت گیلیگان معرفی کنیم.

 

 

  1. هوندا

هوندا، برند پیشرو تولید موتور سیکلت و انواع دوچرخه و خودرو های عالی در سطح جهانی است و به این جهت معروفیت یافته است. قطعا موتور سیکلت هوندا یکی از محبوب ترین موتور سیکلت ها در سطح ایران نیز هست. در هر کجای تهران بزرگ میتوانید طیف گسترده ای از هوندا را ببینید. با یک نگاه به پشت چراغ قرمز قطعا متوجه موتور سیکلت های هوندا خواهید شد!

 

 2.هارلی دیویدسن

این برند نیز یکی از مشهور و معروفترین تولید کنندگان موتور سیکلت در سطح جهانیست. مدل Fxst softtail آن یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیزترین مدل این برند است که در سال 1363 تولید و عرضه شد. نمونه های این موتور نوستالژیک هم اکنون در موزه های جهانی نگهداری میشود. مدل های جدید تری از این برند مشهور نیز در حال تولید و عرضه میباشد.

 

   3. کاوازاکی

این شرکت در ابتدا کارخانه کشتی ساز بود که برای تولید کشتی های اقیانوس پیما ساخته شد. در سال 1949 این شرکت شروع به تولید موتور سیکلت نمود و امروزه یکی از بهترین برند های ساخت موتور سیکلت در جهان میباشد. امنیت، کیفیت، طراحی فوق العاده زیبا، و کارایی بالای این موتور سیکلت از دلایل محبوبیت آن میباشد. آخرین مدل این نوع موتور سیکلت محبوب و زیبا که کاوازاکی نینجا H2 نام دارد را میتوانید در اینجا مشاهده و مطالعه کنید.

 

    4. یا ما ها

بی شک یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی دنیا شرکت یاماها میباشد. بعد از جنگ جهانی دوم این شرکت با ایده ای خلاقانه، بقایای خودرو های سالم را جمع آوری کرد و پس از ذوب کردن آنها، به تولید موتور سیکلت پرداخت. این برند معروف در ایران نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است. کیفیت بالای قطعات و عمر بالای لوازم یدکی آن باعث محبوبیت آن شده است.

 

   5. بی ام و

تقریبا هیچکس وجود ندارد که اسم شرکت BMW را نشنیده باشد. BMW شرکت خودرو سازی آلمانی است و یکی از تولید کنندگان خودرو های بسیار لوکس و موتور سیکلت های بی نظیر در جهان است. همچنین یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید وسایل نقلیه است که قدمت آن به سال 1916 برمیگردد. BMW در سال 2012 به عنوان پنجمین خودروساز بزرگ دنیا معرفی شد.

 

   6. سوزوکی

Suzuki یک برند از کشور ژاپن میباشد. برندی قدیمی که برای همه ی ما آشنایی دارد. ژاپنی ها با در دست داشتن سوزوکی، در دنیای موتور سیکلت ها یکه تازی میکنند. در مینامی کو ژاپن این شرکت عظیم، تولید موتور سیکلت های بسیار قوی و سر سخت را بر عهده دارد. علاوه بر موتور سیکلت، سوزوکی در تولید خودرو نیز دستی دارد.  در ایران سوزوکی یکی از برند های نوستالژیک و خوشنام موتور سیکلت میباشد. کیفیت محصولات سوزوکی به معنای واقعی کلمه بی نظیر است.

 

   7. کی تی ام

مجموعه ای از بهترین قطعات از معروفترین کمپانی ها در کنار هم محصولات Ktm را میسازد! این کمپانی اتریشی بهترین قطعات را در ساخت موتور سیکلت های خود استفاده میکند. کی تی ام از سال 2011 معروفیت و محبوبیت بسیاری پیدا کرد و نقطه عطف پیشرفت این کمپانی سال 2011 بود. لوازم یدکی این موتور سیکلت در همه جا پیدا میشود.

 

   8.  دوکاتی

Ducati در یک جمله: ظاهر فوق العاده، کیفیت بسیار بالا! این شرکت ایتالیایی در سال 1926 به تولید موتور سیکلت پرداخت و از سال 1926 تا کنون موتور سیکلت هایی بسیار مقاوم با طراحی زیبا و عملکرد عالی تولید و عرضه میکند. بی شک از خرید این موتور سیکلت هیچگاه پشیمان نخواهی شد.

 

     9. ویکتوری

شرکت victory اولین تولید خود را در سال 1998 عرضه کرد. کمپانی فوق مدعی این است که بیشترین تولید موتور سیکلت ها در جاده های آمریکا را در دست دارد. تحول عظیمی که این کمپانی در ساخت دوچرخه و موتور سیکلت در جهان ایجاد کرده کاملا ملموس و اثبات شده است. همچنین این شرکت جوایز زیادی را نصیب خود کرده است

 

10.      Triumph

تریوموف کمپانی بسیار قدیمی با سابقه بیش از یک قرن  در سال 1888 به منظور ساخت دوچرخه تاسیس شد. این کمپانی 14 سال بعد یعنی در سال 1902 اولین موتور سیکلت خود را تولید و عرضه نمود. قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی از ویژگی های بارز این کمپانیست. این کمپانی به طراحی ها و نو آوری محصولات جدید معروف است. همواره تفاوت ملموسی میتوانید بین محصولات این کمپانی با دیگر شرکت ها احساس نمائید. 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه لوازم یدکی موتور سیکلت گیلیگان

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

لوازم یدکی موتورسیکلت ، مقالات مرتبط با موتور سیکلت، اخبار موتور سیکلت

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات