مرکز طراحی ماشین آلات صنعتی گوهری

تزریق پلاستیک, تزریق فوم, طراحی ماشین آلات

تابلو برق کنتاکتوری دستگاه تزریق پلاستیک

تعمیر و تعویض تابلو برق کنتاکتوری دستگاههای تزریق پلاستیک

توضیحات خدمت

فرسودگی و خرابیهای تابلو برقهای کنتاکتوری قدیمی باعث بروز خرابیهای متعدد و توقف تولید می گردد. خرابی کنتاکتورها و پوسیدگی سیمها عامل اصلی خرابی در تابلوهای کنتاکتوری هستند.

مزیت مهم تابلوهای کنتاکتوری، امکان تعمیر و تعویض قطعات در هر مکان و توسط هر برقکار حتی آماتور است اما عیب بزرگ آن، عیب یابی بسیار سخت آنهاست که به یک برقکار متخصص و با تجربه نیاز دارد.

یکی دیگر از مزایای تابلوهای کنتاکتوری، مقاومت بسیار بالای آنها در شرایط سخت، نوسانات برق و رطوبت می باشد که آنرا همچنان برتر از تابلوهای به اصطلاح PLC و در حقیقت میکروکنترلری نگه داشته است.

مهمتریت مزیت تابلوهای میکرو کنترلری و PLC اینست که بدون تغییر در سیم کشی می توان به راحتی مراحل آنرا تغییر داد و یا کارهای آنرا اضافه و کم کرد مانند تعداد پران در هر ضرب. عیب یابی آن بسیار آسان است اما رفع عیب آن حتما نیاز به متخصص دارد. تعداد قطعات مصرفی در آن کم شده و همه تایمرها و ترموستات ها داخل تنها یک بورد می باشند و صفحه نمایش زیبایی دارد. اما استفاده از این نوع تابلو ها در شهرها و یا روستاهای غیر صنعتی و بیشتر شهرهای صنعتی مشکلات فراوانی را به هنگام خرابی به وجود می آورد.

هزینه تابلوهای PLC چندین برابر تابلوهای کنتاکتوری است و به همین دلیل برای بازسازی و یا تعمیر دستگاههای قدیمی مقرون به صرفه نیست.

درصورتیکه هزینه تعویض تابلو کنتاکتوری از 800 هزار تومان تعوض کنتاکتورهای اتوماتیک دستگاه شروع و به حدود 3 میلیون تومان تعویض کل تابلو، تایمرها، ترموستاتها، میکروسوئیچها و سیم کشی داخل دستگاه ختم می گردد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز طراحی ماشین آلات صنعتی گوهری

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تزریق پلاستیک، تزریق فوم، طراحی ماشین آلات، ساخت ماشین آلات

دسته‌بندی محصولات و خدمات