مرکز طراحی ماشین آلات صنعتی گوهری

تزریق پلاستیک, تزریق فوم, طراحی ماشین آلات

هیدرولیک دستگاه تزریق پلاستیک

تعمیر، ارتقا و بازسازی سیستم هیدرولیک دستگاه تزریق پلاستیک

توضیحات خدمت

خرابی در سیستمهای هیدرولیک اکثرا به علت عدم نظافت محیط کار و دستگاه بوجود می آیند. فرسایش قطعات در بیشتر موارد به دلیل وجود آب و کاهش خواص فیزیکی روغن هیدرولیک است. اما به هر حال گذشت زمان، پوسیدگی آب بند ها و شیلنگها، ضربه و فشار بالا تر از حد تحمل نیز باعث وقوع خرابی و توقف دستگاه می گردد.

بکار گیری افراد هیدرولیک کار در صورتی که تخصص لازم در زمینه دستگاه تزریق پلاستیک را نداشته باشند باعث عدم رفع مشکل و گاها بروز مشکلات بعدی می گردد.

از آنجا که در دستگاههای جدید از شیرهای هیدرولیک با کنترل برقی استفاده می شود باید از هیدرولیک کارهای مسلط به برق و یا از برقکار در کنار او جهت عیب یابی استفاده کرد.

هیچ تفاوتی در عملکرد بین دستگاههایی که فشار شکن دستی دارند و یا شیر پروپورشنال دارند نیست و تنها تفاوت آن اینست که در یکی فشارها بصورت دستی تنظیم می شوند و در دیگری توسط PLC اما کارکرد دستگاه تفاوتی ندارد.

شیرهای پروپورشنال قیمت بالایی دارند و تنظیمات آن باید حتما توسط متخصص مربوطه انجام شود و حتی از بازدید افراد غیر متخصص از آنها نیز اکیدا خودداری شود.

جهت تعمیر و یا بازسازی دستگاههای کوچک تا 400 گرم بهتر است از شیرهای فشارشکن دستی که هزینه کمتری دارند استفاده کرد همچین برای دستگاههایی که قدیمی هستند و یا محل کار آنها در شهرهای غیر صنعتی است .

شیرهای پروپورشنال را می توان روی دستگاههایی که تابلوهای کنتاکتوری دارند نیز نصب کرد و بالعکس.

جکهای هیدرولیک و شیرها ارتباط بسیار مهمی در عیب یابی و تعمیر دستگاه دارند و حتما برای تعمیر آنها از متخصص استفاده گردد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز طراحی ماشین آلات صنعتی گوهری

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تزریق پلاستیک، تزریق فوم، طراحی ماشین آلات، ساخت ماشین آلات

دسته‌بندی محصولات و خدمات