موسسه حقوقی پارسه

مشاوره حقوقی تلفنی, مشاوره حقوقی, مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته شبانه روزی

مشاوره حقوقی خانواده

همراهی و کمک گرفتن از مشاوره حقوقی خانواده در جامعه امروزی که به دلیل مشکلات فراوانی که میتوانند برگرفته از  مسایل مختلف همچون مسائل مالی و اقتصادی ، فرهنگی و آسیب های اجتماعی ، آمار مشکلات خانوادگی همچون طلاق و امثال آن، به صورت قابل توجهی بالا رفته است.

توضیحات خدمت

مشاوره حقوقی خانواده ، در زمینه دعاوی و اختلافات خانوادگی، خدمات حقوقی اعم از طلاق توافقی، طلاق به درخواست زوج، طلاق به درخواست زوجه، حضانت فرزند (حق نگهداری فرزندان)، مطالبه نفقه، اعلام جرم ترک نفقه، تمکین، تهیه مسکن مستقل توسط زوج برای زوجه در موارد خاص، مطالبه مهریه، ممنوع الخروج کردن مردی که مهریه همسرش را نپرداخته و همین طور رفع آن، اعسار از پرداخت مهریه و تقسیط مهریه، مطالبه و استرداد جهیزیه، توقیف اموال، اخذ اجازه ازدواج از دادگاه در فرضی که پدر دختر اجازه ازدواج نمی دهد، فسخ نکاح، و سایر دعاوی و اختلافات خانوادگی توسط مشاوره حقوقی خانواده جهت ارائه به مخاطبین و مراجعین خود در نظر گرفته است. جهت مشاوره حقوقی خانواده، موسسه حقوقی ما در ابتدا سعی بر سازش روابط بین دو طرف اقدام مینماید در صورت به نتیجه رسیدن ورود به پرونده و آگاه نمودن طرفین در رابطه با حق و حقوقشان میباشد. مبحث خانواده و طلاق و حتی طلاق توافقی به خودی خود، بسیار روند پیچیده ای دارد ، همچنین در این روند مسایلی از جمله حضانت فرزندان، مهریه، تفاهمات و… نیز باید مشخص گردد  در این موارد بهتر اس با یک مشاوره حقوقی خانواده مشورت نمایید چون در صورت عدم مشاوره حقوقی خانواده و نداشتن اطلاعات کافی و درست زمان و هزینه زیادی را ممکن است از دست بدهید. در صورتی که تنها راه در مسائلی نظیر طلاق جدایی باشد در این صورت حتما به واسطه مشاوره حقوقی خانواده باید از مسایل حقوقی خانواده آگاه شوند.

مشکلات خانوادگی آسیب هایی به همراه دارد و باعث به هم خوردن تعادل روحی و فکری درون خانواده میگردد. قوانین مربوط به حضانت فرزند و مهریه از اصول مهم برای دعاوی خانواده است که خود مبحثی جدا به حساب می آید که اگر خواستار آسیب ندیدن هستند به دلیل فنی بودنش کسی که اطلاعات لازم را دراین زمینه را داراست باید در پرونده حضور داشته باشد. یک مشاوره حقوقی خانواده برای تمام پروسه به سمت و سوی مثبت ، عاقلانه و عادلانه که بازهم موضوعات دیگری در آن به وجود خواهد آمد الزامیست و کمک مناسبی خواهد بود.

موسسه حقوقی ما برای رسیدن به این اهداف و با به همراه داشتن  مشاوران مجرب و وکلای متخصص ، همچنین با ارائه سرویس های مختلف برای راحتی و آسودگی شما ؛که در اختیار همگان قرار داده آماده همکاری ،مشاوره حقوقی خانواده،کمک و همراهی در پرونده شما عزیزان هستند.

 ارائه مشاوره حقوقی خانواده در زمینه کلیه امور مرتبط با دعاوی خانوادگی توسط وکیل خانواده؛ وکیل پایه یک دادگستری آقا و یا خانم در موسسه حقوقی انجام میپذیرد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

موسسه حقوقی پارسه

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حقوقی، مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته شبانه روزی

دسته‌بندی خدمات