موسسه حقوقی پارسه

مشاوره حقوقی تلفنی, مشاوره حقوقی, مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته شبانه روزی

مشاوره حقوقی رایگان

میتوانید از مشاوره حقوقی رایگان مشاوران مجرب موسسه با تسلط کامل به اصول و  قوانین حقوقی  استفاده نمایید اولین خدمت موسسه ارائه مشاوره حقوقی رایگان به عزیزان گرامی می باشد که در راستای کمک به احقاق حق موکلین عزیز قبل طرح دعوا صورت می گیرد.

توضیحات خدمت

شما میتوانید کلیه امور حقوقی سازمان یا شرکت از جمله تهیه و تنظیم آیین نامه ها و دستورالعمل ها، انعقاد قراردادهای داخلی و خارجی، رسیدگی و پیگیری پرونده های حقوقی و دعاوی اداری و استخدامی، شرکت در جلسات دادرسی و دفاع از حق سازمان، ارائه مشاوره حقوقی به کارکنان در صورت لزوم، انجام امور حقوقی مربوط به مناقصه، مزایده و … را به ما بسپارید. در این موسسه خدمات حقوقی مشاوره تخصصی وکالت، مشاوره حقوقی رایگان، با وکیل متخصص، قبول وکالت انواع ارزیابی و محاسبات حقوقی و سایر خدمات حقوقی را به متقاضیان، داخلی، خارجی ارائه می دهد. ارائه مشاوره حقوقی رایگان و قبول پرونده توسط وکلای دادگستری و همچنین همکاری با وکلای متخصص در هر موضوع وجه تمایز ما می باشد.

هدف ما از راه اندازی این سایت پاسخگویی به نیازهای حقوقی شهروندان از طریق اینترنت و در قالب خدمات حقوقی به روز و قابل اعتماد می باشد؛ کلیه کاربران می توانند از طریق فرایندهای تعریف شده در سایت، خدمات مورد نیاز خود را انتخاب نموده و از طریق اینترنتی دریافت نمایند.

لازم به ذکر است خدمات بخش مشاوره حقوقی رایگان(به صورت کتبی) بدون دریافت هزینه خواهد بود و خدمات سایر بخش ها با پرداخت هزینه های مشخص می باشد.

مشاوره حقوقی رایگان شما را در تصمیم گیری های حیاتی یاری میدهد. نکته حائز اهمیت در مشاوره حقوقی رایگان ، دانش و آگهی  معتبر تری نسبت به جستجو در اینترنت به دست خواهید آورد. بنایراین در در خصوص مشاوره حقوقی رایگان تعلل نکنید و از این امکان رایگان استفاده کامل را ببرید.

وظایف مشاور حقوقی به شرح ذیل میباشد:

-           تهیه و تنظیم قراردادهای شرکت یا سازمان و نظارت بر روند عقد و اجرایی آنها

-           ارائه اطلاعات لازم و انجام امور حقوقی مربوط به انواع مناقصه ها، مزایده ها و …

-           ارائه مشاوره های حقوقی به مدیران و کارکنان

-           جمع آوری، بررسی و تنظیم اطلاعات لازم برای تهیه قوانین، اساسنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و …

-           انجام کلیه کارهای مربوط به ثبت، تغییرات در ساختار، انحلال شرکت ها و …( عمدتا در شرکت های خصوصی نیاز خواهد بود)

-           جمع آوری اطلاعات لازم و استفاده از آنها برای دفاع از سازمان یا شرکت مربوطه در محاکم قضایی

-           رسیدگی به شکایات و دعاوی حقوقی و اداری

مفتخریم با داشتن گروهی کاملا متخصص در زمینه مشاوره حقوقی رایگان به هموطنان عزیز خدمت رسانی کنیم.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

موسسه حقوقی پارسه

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حقوقی، مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته شبانه روزی

دسته‌بندی خدمات