حمید الکتریک نمایندگی محصولات آتونیکس AUTONICS شامل :سنسو...

عامل فروش محصولات اتونیکس کره, کنترلر دما و رطوبت, سنسورهای القائی و خازنی

كانتر هاي اتونيكس

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

توضیحات محصول
سری جدید کانترهای قابل برنامه ریزی آتونیکس در مدل CT به تابع ارتباطی R8-485 مجهز شده که این قابلیت بصورت آپشن روی این دستگاه قرار گرفته است . علاوه بر آن در مدل هایی از این دستگاه امکان 2 تنظیم جداگانه برای سیگنال ورودی و کنترل آن با تابع متنوع خروجی وجود دارد.

شمارنده های سری CT شرکت آتونیکس دارای قابلیت انتخاب مد شمارنده یا تایمر بوده و تنظیم 6 رقم را برای کاربر ممکن می سازد.دقت فوق العاده 0.00001 در این کانتر و قابلیت ورودی پالس 10KHZ از مزایای این شمارنده دقیق است . در این مدل ظرفیت کنتاکت به 5A افزایش یافته است .

مشخصات کانتر CT6M-1P4 آتونیکس -

کانتر(شمارنده):

شمارنده دستگاهی است که تعداد دفعات انجام یک فرآیند را ذخیره کرده و نمایش می دهد. به وسیله این دستگاه می­توان عملیات شمارش و کنترل تعداد محصولات را با دقت انجام داد. برای کاربر شمارش یک فرآیند به صورت مکرر و به تعداد زیاد کار دشواری است در نتیجه کانتر می تواند تعداد شمارش زیاد را با دقت بالا انجام دهد.

شمارنده­های دیجتال دارای دو مد مختلف کاری می باشند. در مد اول دستگاه عددی را به عنوان نقطه شمارش نهایی در یافت می کند و پس از شروع عملیات شمارش به محض رسیدن شمارنده به این عدد رله خروجی دستگاه وصل می گردد در حالت دوم دستگاه فقط به عنوان شمارنده عمل می­نماید، در این حالت دستگاه خروجی ندارد.

به طور کلی هر شمارنده معمولاً برای اندازه گیری تکرار هر اتفاقی یا دور در ثانیه، دقیقه، ساعت و ... استفاده می شود.

شمارنده ها کاربرد فراوانی در صنعت دارند. یکی از کاربردهای جالب شمارنده ها در مولتی متر دیجیتال می­باشد.در یک مولتی متر دیجیتال یک ولتاژ اندازه گیری می شود و به صورت عددی نشان داده می شود. درون یک مولتی متر دیجیتال تبدیل کننده A/D (آنالوگ به دیجیتال) از یک شمارنده برای تبدیل ولتاژ آنالوگ به عدد استفاده می کنند.

شمارنده ها در خطوط تولید و برای شمارش تعداد بسته های بسته بندی شده و یا تعداد قطعه­ ی عبوری از مقابل سنسور که به شمارنده پالس می­فرستد را می توان به دقت شمارش کرد و آن را نمایش دهد.

همچنین دیگر کنترل کننده ها از جمله PLC نیز می­تواند عمل شمارش را به دقت انجام دهد و خروجی مورد نظر را از آن گرفت اما امکان دارد که استفاده از PLC در بعضی از پروسه ها توجیح اقتصادی نداشته باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

حمید الکتریک نمایندگی محصولات آتونیکس AUTONICS شامل :سنسو...

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش

خدمات/محصولات

عامل فروش محصولات اتونیکس کره، کنترلر دما و رطوبت، سنسورهای القائی و خازنی، چشم های نوری و پرده نوری، کانتر، انکودر، منبع تغذیه، پنل متر ، سنسور نوری، پالس متر، دماسنج، رطوبت سنج، فروش مستقیم بست کمربندی، بست کمربندی ، بست کمربندی NT، بست کمربندی VY

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات