موسسه پرستار سلام

پرستار سالمند در منزل, پرستار کودک در منزل, پرستار بیمار در منزل

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد نمایندگی پرستار سلام

بیمه عمر یکی از انواع پرطرفدار بیمه در تمام جهان است. این بیمه در سال‌های اخیر در ایران نیز با اقبال فراوانی روبرو شده و متقاضیان بسیاری در کشور پیدا کرده است. اکثر کسانی که به دنبال تکیه‌گاهی مطمئنی برای زندگی خود و اعضای

توضیحات خدمت

خانواده‌شان می‌گردند به خرید بیمه عمر اقدام می‌کنند و این اطمینان را در طرح‌های سرمایه‌گذاری و پوششی بیمه‌های عمر که از طریق شرکت‌های بیمه منتشر می‌شوند احساس نموده و اقدام به خرید یکی از آنها می‌نمایند. 

وقتی پرستارهایی رو دیدیم در موسسه پرستار سلام که سنو سالی ازشون گذشته و هنوز دنبال کار هستن به این فکر افتادیم که چرا این شغل پرستاری در منزل بازنشستگی نداره چرا نمی تونن پرستارهای ما بعد از یه مدت کار برن براحتی زندگی شون رو بکنن و در آسایش باشن.  بعد از تحقیق و پرس و جو متوجه شدم بیمه عمر پاسارگاد بهترین تو این زمینه هست، ثبت نام کردیم و بقیه کارهاش رو انجام دادیم و در کلاس هاش شرکت کردیم.

در حال حاضر بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد نمایندگی پرستار سلام، می تواند شما را به آینده شغل پرستاری در منزل و هر شغل دیگری امیدوارتر کند. این بیمه محدود به پرستارها نمی شه و بچه هاتون، پرستارهای شرکت های دیگه، کارفرماها، بچه هاشون… و حتی افغانستانی ها هم می تونن خودشون رو بیمه کنن، و از فواید آن بهره مند شوند، خود من که الان دارم این متن رو تایپ می کنم ۲۷ سالمه و سرطان مغز گرفتم ای کاش بیمه عمر داشتم، الان هم که حالم بهتره باز نمی تونم از این بیمه عمر استفاده کنم به دلیل سابقه این بیماری.

برای کسانی که می ترسند هزینه کنند باید بگم که بیمه ها و بانک تنها تشکیلاتی هستند که حتی اگر حکومت عوض بشود پول شما بصورت کامل و با سودش پرداخت می شه، البته منظورم موسسه های مالی اعتباری نیست، بانک و بیمه.

برای مشاوره رایگان با شماره های ۸۸۴۹۹۴۰۲ | ۸۸۴۹۹۴۰۴ | ۴۴۲۵۶۸۷۹ | ۰۹۱۲۷۶۸۳۲۲۴ تماس بگیرید.


آدرس : تهران، میدان آزادی، خ اشرفی اصفهانی، بلوار مرزداران، نبش خ ابراهیمی، برج الوند، ط اول، واحد 8/2 

مترو خور : مترو صادقیه، اتوبوس های میدان صنعت، ایستگاه لاله، نبش خ ابراهیمی، برج الوند، ط اول، واحد 8/2 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

موسسه پرستار سلام

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

پرستار سالمند در منزل، پرستار کودک در منزل، پرستار بیمار در منزل، خدمات پرستاری در منزل، انجام امور منزل

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی خدمات