آیدی کاردکس

فروش پرینتر , چاپ افست , چاپ دیجیتال

انواع چاپ کارت PVC

چاپ دیجیتال , چاپ افست , چاپ مستقیم , چاپ غیر مستقیم , چاپ تک رنگ

مشخصات

چاپ مستقیم :
پرینتر چاپ کارت مستقیم
چاپ غیر مستقیم :
پرینتر چاپ کارت غیر مستقیم
کارت کانتکلس :
پرینتر فارگو HDP5000

توضیحات خدمت

 چاپ حرارتی مستقیم 

‫در صورتی که بخواهیم اطلاعت متغییر مانند تصویر دارنده کارت ، نام ، شماره پرسنلی ، شماره سریال و مواردی از این قبیل را روی کارت پی وی سی چاپ کنیم باید از دستگاه کارت پرینتر استفاده شود.

در تکنیک چاپ مستقیم هد چاپگر بطور مستقیم روی ریبون و کارت پی وی سی قرار گرفته و طرح مورد نظر در اثر حرارت حاصل از هد روی کارت می نشیند.

 با توجه به نوع اطلاعات و مکان قرار گرفتن آن روی کارت می توان از ریبون های مختلف رنگی یا تک رنگ به همراه لایه تثبت کننده (OVERLAY) استفاده کرد.

نوع کارتی که مناسب این نوع چاپ انواع کارت های پی وی سی ساده ( سفید یا رنگی ) و کارت های مگنت (HICO-LOCO) می باشد.

جهت چاپ روی کارت های هوشمند که دارای چیپ ست می باشند بهتر است از چاپ غیر مستقیم استفاده شود .

از این نوع چاپ جهت کارت هایی مانند کارت اشتراک ، کارت پرسنلی ، کارت تخفیف ، کارت گارانتی ، کارت عضویت ، کارت باشگاه مشتریان وفادار استفاده نمود.

چاپ غیر مستقیم

جهت چاپ اطلاعات متغیر روی کارت های چیپ دار غیر تماسی مانند کارت مایفر، کارت دزفایر یا کارت هیبرید باید از تکنیک چاپ غیر مستقیم استفاده کرد.

در این نوع چاپ اطلاعات ابتدا روی یک لایه فیلم چاپ می شود سپس فیلم چاپ شده بروی کارت منتقل می گردد. چاپ لبه به لبه کارت با کیفیت 300 در300 DPI  از جمله ویژگی های برتر این تکنیک می باشد.

برای چاپ کارت هایی مانند کارت تردد، کارت شناسایی ، کارت دانشجویی، کارت پارکینگ، کارت کیف پول از این نوع چاپ استفاده می گردد.

‫همچنین کلیه کارت های پی وی سی ساده نیز در این نوع چاپ قابل استفاده می باشد

چاپ افست

 این روش مناسب برای تیراژ بالای هزار عدد با طرح ثابت می باشد که به دو روش چاپ تک کارت و چاپ شیت انجام می شود که هر کدام مزایای خاص خود را دارند .

چاپ کارت پرسنلی pvc ( کارت شناسائی ) با تیراژ بالا همانند کارت دانشجوئی ، کارت همایش ها و ... که تعداد آنها بیشتر ا ز 1000 باشد می توان از چاپ افست استفاده کرد .

چاپ کارت کنترل ترددpvc   در موارد بسیاری مانند کارت پارکینگ ، کارت باشگاه های ورزشی ، کارت شهر بازی ، کارت باشگاه های مشتریان ، کارت بلیط مترو و اتوبوس مورد استفاده قرار می گیرند ، که انواع کارت های تماسی و غیر تماسی را شامل می شوند : کارت مگنت ، کارت مایفر ، کارت RO ، کارتRW 

کارت ویزیت معرف شما ، موقعیت شما و سازمان شما می باشد که کارت ویزیتpvc   بالاتزین کیفیت را برای معرفی شما و سازمانتان دارد کارت ویزیت شما یکی از مهمترین ابزاری است که برای بازاریابی می توانید تهیه کنید . شما کارت ویزیتتان را به مشتریان احتمالی خود می دهید تا اطلاعات لازم برای تماس با شما را داشته باشند.  
مهم نیست که می خواهید چه استفاده ای از کارت ویزیتتان داشته باشید ، مهم این است که این کارت باید کاملاً حرفه ای ، خوانا و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورند که شما چه می فروشید و چرا باید از شما خرید کنند.

کارت های گارانتی در سال‌های اخیر با گسترش بازار تولید محصولات صنعتی و غیرصنعتی که از تکنولوژی روز بهره می‌برند بحث خدمات پس از فروش مطرح گردیده است. بسیاری از شرکت‌ها ، سازمان‌ها و مراکز خصوصی و دولتی در این مورد فعالیت گسترده‌ای انجام می‌دهند. در این شرایط کارت‌های گارانتی بهترین وسیله برای ایجاد اطمینان خاطر نزد مشتریان خواهد بود. چرا که این کارت سند ضمانت شما در مقابل خرید یا عقد قرارداد یک مشتری با شماست . پس هرچه جنس این کارت محکم‌تر و مقاوم‌تر و طراحی آن زیباتر و حرفه‌ای تر باشد به اعتبار شما نزد مشتری بیشتر کمک خواهد کرد .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آیدی کاردکس

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش پرینتر ، چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، انواع ریبون های مصرفی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات