مرکز سخت افزار ایران

تعمیرات لپ تاپ, تعمیرات موبایل, تعمیرات ماشین های اداری

تعمیر لپ تاپ Hp

تعمیر لپ تاپ hp در این مرکز به دست گروهی از زبده‌ترین کارشناسان تعمیر لپ تاپ hp انجام می‌پذیرد. کارشناسان به دلیل برخورداری از سال‌ها سابقه در امر تعمیرات لپ ‌تاپ به ویژه لپ تاپ hp قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی هستند. پیش از هر اقدامی، به منظور رفاه حال و رضایت مشتریان گرامی، هزینه‌های تعمیر و مدت زمان مورد نیاز به صورت تخمینی برآورد کرده و به اطلاع مشتریان گرامی می رسانند.

توضیحات خدمت

نمایندگی اچ پی، سال هاست در زمینه ی تعمیر و ترمیم محصولات کمپانی اچ پی فعالیت می کند. کارشناسان نمایندگی اچ پی،   پیش از هر اقدامی، به منظور رفاه حال و رضایت مشتریان گرامی، هزینه‌های تعمیر و مدت زمان مورد نیاز به صورت تخمینی برآورد کرده و به اطلاع مشتریان گرامی می رسانند. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز دارای گارانتی می‌باشند. مهندسین نمایندگی اچ پی طی مراحل مختلف تعمیرات دستگاه اچ پی را انجام حواهند داد. در گام نخست، کادر فنی نمایندگی اچ پی  اطلاعات اولیه و مورد نیاز را در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهند.

این اطلاعات شامل پاسخگویی به تمام پرسش‌های مشتریان و نیز مواردی همچون چگونگی تعمیر دستگاه، مدت زمان مورد نیاز، روند تعمیر، برآورد هزینه ی تعمیر، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات و اطلاعاتی از این دست می‌باشد. در مرحله ی بعد در صورت تأیید مشتری، کادر فنی نمایندگی اچ پی اقدام به تعمیر و ترمیم دستگاه خواهند کرد. در صورت نیاز به تعویض قطعات، این اطمینان را به شما می دهیم که در این مرکز، فقط از قطعات اورجینال و با کیفیت جهت تعویض استفاده می گردد . تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی اچ پی می‌بایست پس از اتمام کار، به تأیید کارشناس فنی این مرکز برسد.

پس از اتمام فرآیند تعمیر و بازسازی، دستگاه برای بررسی‌های نهایی به کارشناس فنی نمایندگی اچ پی تحویل داده می‌شود، کارشناسان فنی نمایندگی اچ پی، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در صورت بروز مشکل و معیوب بودن ، کالا مجدداً به بخش فنی  نمایندگی اچ پی ارجاع داده خواهد شد.

شماره های تماس : 02162948 | 02154114

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز سخت افزار ایران

کرج

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات موبایل، تعمیرات ماشین های اداری، تعمیرات لازم خانگی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات