مرکز سخت افزار ایران

تعمیرات لپ تاپ, تعمیرات موبایل, تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرات یخچال پاناسونیک

واحد تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک، به ارائه خدماتی می پردازد که به تعمیر محصولاتی اعم از یخچال، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولرگازی، اسپلیت، ماکروفر، جاروبرقی و … پاناسونیک مربوط می شود. برای تعمیر هریک از این دستگاه ها، نیاز به ابزارآلات و تجهیزاتی است که نمایندگی این شرکت، به روزترین نمونه های آنها را فراهم نموده است.

توضیحات خدمت

واحد تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک، به ارائه خدماتی می پردازد که به تعمیر محصولاتی اعم از یخچال، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولرگازی، اسپلیت، ماکروفر، جاروبرقی و … پاناسونیک مربوط می شود. برای تعمیر هریک از این دستگاه ها، نیاز به ابزارآلات و تجهیزاتی است که نمایندگی این شرکت، به روزترین نمونه های آنها را فراهم نموده است. همچنین بسیار مهم است که فرایند ترمیم این محصولات توسط افرادی انجام شود که مهارت و تجربه بالایی در این زمینه داشته باشند.

در غیر این صورت، ممکن است دستگاه ها دچار مشکلات جدی تری شده و هزینه های کاربران مضاعف گردد. از این رو تعمیرات لوازم خانگی در مرکز مذکور، تحت نظارت جمعی از متخصصین مجرب این حوزه انجام می شود. لازم به ذکر است که با توجه به وزن بالای یخچال و مشکلات عدیده حمل و نقل آن،  خدمات سرویس در محل نیز برای تعمیرات یخچال پاناسونیک راه اندازی شده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز سخت افزار ایران

کرج

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات موبایل، تعمیرات ماشین های اداری، تعمیرات لازم خانگی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات