مرکز سخت افزار ایران

تعمیرات لپ تاپ, تعمیرات موبایل, تعمیرات ماشین های اداری

تعمیر تلویزیون ال جی در محل با گارانتی خدمات

تعمیرات تلویزیون ال جی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌ های تخصصی-آموزشی تعمیر با تمامی قطعات این محصول آشنایی داشته و قادر به رفع تمامی اختلالات ایجاد شده در آن می باشند.

توضیحات خدمت

تعمیرات تلویزیون ال جی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌ های تخصصی-آموزشی تعمیر با تمامی قطعات این محصول آشنایی داشته و قادر به رفع تمامی اختلالات ایجاد شده در آن می باشند.دوره ‌های تخصصی مذکور با ورود هر یک از مدلهای جدید تلویزیون ال جی برگزار گشته و کارشناسان تعمیر با حضور در آنها با جدیدترین متدهای تعمیرات تلویزیون ال جی آشنا می ‌شوند.

کاربران گرامی توجه داشته باشند که در صورت بروز هرگونه اختلال، خرابی و نقص در عملکرد تلویزیون، می بایست تعمیرات این دستگاه را صرفاً در مراکز مجاز و یا نمایندگی های ال جی انجام دهند زیرا تعمیرات تلویزیون ال جی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه با ورود تعمیرکاران ناشی به حوزه های نامرتبط امکان بازیابی و اصلاح آن برای همیشه از بین خواهد برد.

شما می ‌توانید با انتخاب آگاهانه مرکز تعمیر تلویزیون دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه، تعمیر نمایید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی تعمیرات تلویزیون ال جی می‌باشد.

شماره های تماس : 02154114

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز سخت افزار ایران

کرج

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات موبایل، تعمیرات ماشین های اداری، تعمیرات لازم خانگی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات