مرکز سخت افزار ایران

تعمیرات لپ تاپ, تعمیرات موبایل, تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرات موبایل سامسونگ

تعمیرات موبایل سامسونگ با توجه به گستردگی و کاربری بالای این محصول در درون کشور، ادعای بسیاری از فعالان این حوزه است، لیکن آنچه در این میان حائز اهمیت بسیار است، انجام تعمیرات گوشی سامسونگ در یک مرکز مجاز و استاندارد است. نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات در حوزه تعمیر موبایل سامسونگ است.

توضیحات خدمت

تعمیرات موبایل سامسونگ یکی از خدمات تخصصی و پر ترافیکی است که توسط واحد تعمیرات سامسونگ در نمایندگی سامسونگ به کاربران ارائه می شود. همان طور که می دانید انواع موبایل های سامسونگ در مدل ها و ورژن های مختلف مورد استفاده کاربران بسیاری در ایران است. با همه کیفیت بسیار بالایی که این دستگاه ها دارند، باز هم ممکن است در معرض آسیب های نرم افزاری و سخت افزاری قرار بگیرند.
تعمیرات موبایل سامسونگ در این مرکز در دو پارت مجزای تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری موبایل ارائه می گردد و ارسال دستگاه معیوب به هریک از این واحدها پس از عیب یابی دقیق و بررسی های کارشناسانه انجام می پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به نمایندگی موبایل سامسونگ و حضور در پارت مربوطه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و بازیابی را دریافت نمایند. کلیه خدمات مرتبط با این سرویس و سایر تعمیرات موبایل سامسونگ در این مرکز مشمول گارانتی و ضمانت است.



شماره های تماس :
 02154114 | 02162948

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز سخت افزار ایران

کرج

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات موبایل، تعمیرات ماشین های اداری، تعمیرات لازم خانگی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات