مرکز سخت افزار ایران

تعمیرات لپ تاپ, تعمیرات موبایل, تعمیرات ماشین های اداری

نمایندگی موبایل Sony

تعمیر موبایل سونی در این مرکز با این ضمانت انجام می‌پذیرد که در پایان، تمامی اختلالات دستگاه رفع گشته و کیفیت آن بهبود یابد. ضمانت خدمات در این مرکز از آن‌روست که مدیریت مرکز تعمیر موبایل سونی به مهارت و دانش مهندسان خویش اطمینان داشته و از کیفیت سرویس‌های ارائه شده توسط آن‌ها آسوده‌خاطر است.

توضیحات خدمت

تعمیر موبایل سونی در این مرکز با این ضمانت انجام می‌پذیرد که در پایان، تمامی اختلالات دستگاه رفع گشته و کیفیت آن بهبود یابد. ضمانت خدمات در این مرکز از آن‌روست که مدیریت مرکز تعمیر موبایل سونی به مهارت و دانش مهندسان خویش اطمینان داشته و از کیفیت سرویس‌های ارائه شده توسط آن‌ها آسوده‌خاطر است. این آسودگی مرهون همکاری با کارشناسانی است که تخصص، دانش، مهارت و تعهد آن‌ها به اثبات رسیده است. کارشناسان و مهندسان حاضر در این مرکز ضمن آنکه با غربالگری‌های متعدد و پس از آزمون‌های گوناگون به همکاری فراخوانده شده‌اند.

دانش فنی آن‌ها نیز با حضور در دوره‌های آموزشی-تخصصی ارتقاء یافته است؛ دوره‌های مذکور با حضور اساتید بین‌المللی تعمیر و در سیکل‌های سه ماهه برگزار می‌گردند. در این دوره‌ها، با واکاوی جدیدترین موبایل ‌های سونی، نوین‌ترین تکنولوژی‌های به کار رفته در آن‌ها بررسی می‌گردد و از این رهرو شیوه‌ها و متدهای جدیدی در تعمیر هر یک از آن‌ها تدوین می‌گردد.

شماره تماس :02154114
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز سخت افزار ایران

کرج

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات موبایل، تعمیرات ماشین های اداری، تعمیرات لازم خانگی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات