مرکز سخت افزار ایران

تعمیرات لپ تاپ, تعمیرات موبایل, تعمیرات ماشین های اداری

نمایندگی رسمی سونی

نمایندگی سونی توانسته است با خدمات رسانی در نقاط مختلف کشور عزیزمان رضایت شما کاربران گرامی را جلب کند. این نمایندگی علاوه بر نمایندگی در تهران، دارای نمایندگی های بسیار تخصصی در شهر های دیگر است. نمایندگی سونی به ارائه انواع خدمات مشاوره پیش از خرید، فروش و تعمیر به شما عزیزان می پردازد.

توضیحات خدمت

نمایندگی سونی با بهره‌مندی از حضور کارشناسان زبده و امکانات تخصصی خویش، تمامی تلاش خود را جهت ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات و پاسخگویی به درخواست‌های شما هموطنان گرامی در زمینه فروش و تعمیر محصولات سونی – به کار گرفته است. نمایندگی سونی در «بخش فروش» ، تأمین‌کننده‌ی کالاها و تولیدات کمپانی سونی و در بخش « خدماتِ پس از فروش » به تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات سونی می‌ پردازد.

سونی یکی از بازیگران اصلی عرصه ی صوت و تصویر در دنیا است. مرکز سخت افزار ایران، تحت عنوان نمایندگی سونی در ایران, واحد تعمیرات تخصصی محصولات سونی در چندین بخش مختلف را با استفاده از تیمی باتجربه و متخصص راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سالها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری محصولات سونی را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

از سیاست های خوب و ستودنی این مجموعه، میتوان تصمیم برای دستمزد منصفانه بر کار دانست که مدیریت مرکز سخت افزار ایران تخت عنوان نمایندگی سونی در ایران به این مسئله همواره تأکید داشته است.

شماره های تماس : 02154114 | 02162948

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز سخت افزار ایران

کرج

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات موبایل، تعمیرات ماشین های اداری، تعمیرات لازم خانگی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات