مرکز سخت افزار ایران

تعمیرات لپ تاپ, تعمیرات موبایل, تعمیرات ماشین های اداری

تعمیر تخصصی لپ تاپ

تعمیر تخصصی لپ تاپ یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز تعمیر لپ تاپ می باشد که با استفاده از تجهیزات سازگار با هر مدل و به دست تیمی از متخصصان این حوزه انجام می پذیرد. کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ عملیات مورد نیاز جهت ترمیم و تعمیر دستگاه های معیوب را با درنظرداشتن ساختار خاص سری از لپ تاپ پیاده می سازند.

توضیحات خدمت

تعمیر تخصصی لپ تاپ سرویسی است که احتمالاً بسیاری از کاربران پس از طی عمر مفید دستگاه به آن نیاز پیدا کنند. در این میان آنچه که اهمیت دارد دریافت آن از یک مرکز مجاز است تا استانداردهای طرح شده از سوی شرکت سازنده در حین انجام آن سرویس لحاظ گردد. دریافت خدمات مورد نیاز از یک مرکز استاندارد سبب می گردد تا دستگاه به دست کارشناسان و متخصصان این حوزه تعمیر گردد و از اعمال دستکاری های ناشیانه رایج در مراکز غیرمجاز پیشگیری شود.

تعمیر تخصصی لپ تاپ در این مرکز با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزار و با حضور کارشناسانِ متخصصِ این حوزه انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل بررسی و آنالیز تعداد بیشماری از مدلهای لپ تاپ شارپ قادر به رفع و حل تمامی اشکالاتی هستند که ممکن است به هر دلیل در آنها پیش آیند. خدمات این مرکز، محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اختلالات نرم ‌افزاری و سخت ‌افزاری لپ تاپ  را شامل می شود.

کاربران لپ‌تاپ به خوبی می دانند که بسیاری اوقات، این دستگاه دچار مشکلاتی جزئی در عملکرد خود می باشد. به عنوان مثال ممکن است ناگهان هنگ کرده و پس از چند دقیقه مشکل برطرف شود. در برخی از موارد، مشکل یا خود به خود حل می شود و یا با انجام چند حرکت ساده، قابل رفع می باشد. اما  گاهی این مشکلات جدی تر بوده و نیاز به دخالت یک تعمیرکار حرفه ای دارند.

برخی از موارد تعمیر تخصصی لپ تاپ عبارتند از: خرابی هارد لپ تاپ ، خرابی رم، خرابی کارت گرافیک، خرابی مادربرد، سوختن cpu، شکستن قاب، خرابی لولا، مشکلات کیبورد، خرابی اسپیکر، خرابی ال سی دی، مشکلات شارژ و خرابی باتری، پاک شدن اطلاعات، کرش کردن سیستم، بالا نیامدن ویندوز، ویروسی شدن سیستم، خاموش یا ریست شدن لپ‌تاپ و مواردی از این دست.

شماره های تماس : 02162948 | 02154114



اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز سخت افزار ایران

کرج

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات موبایل، تعمیرات ماشین های اداری، تعمیرات لازم خانگی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات