مرکز سخت افزار ایران

تعمیرات لپ تاپ, تعمیرات موبایل, تعمیرات ماشین های اداری

تعمیر تخصصی پرینتر

تعمیرات پرینتر در این مرکز تعمیر پرینتر محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدل‌های پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت بروز هرگونه نقص تخصصی و غیر تخصصی با مرکز تعمیر تخصصی پرینتر تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید.

توضیحات خدمت

تعمیرات پرینتر یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که با تکیه بر تخصص کارشناسان و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز به ساختار سخت افزاری و نرم افزاری این محصول مسلط بوده و در صورت نیاز با مهارت‌های تخصصی خود پرینترهای را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی می کنند.

مدیریت این مرکز، پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا را در اختیار متخصصان خود قرار داده ‌است تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین سرویس های مرتبط با تعمیرات پرینتر رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب نماید. تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات همراه با گارانتی بوده و مدت گارانتی نیز با توجه به مورد تعمیراتی انجام شده متفاوت است.

مشخصات نمایندگی پرینتر ، شامل کلیه ی ویژگی هایی است که این مرکز را از سایر مراکز خدماتی مشابه متمایز می کند. از جمله ی این ویژگی ها می توان به رعایت اصول مشتری مداری اشاره نمود؛ همکاران ما این اصول را سرلوحه ی کار خود قرار داده و در جهت تحقق آنها فعالیت می کنند. ارائه ی گارانتی خدمات، حسن برخورد با مشتری، ارائه ی مشاوره های تخصصی و مواردی از این دست، از جمله مصادیق این ویژگی به شمار می روند.

شماره های تماس : 02162948 | 02154114

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز سخت افزار ایران

کرج

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات موبایل، تعمیرات ماشین های اداری، تعمیرات لازم خانگی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات