مرکز سخت افزار ایران

تعمیرات لپ تاپ, تعمیرات موبایل, تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیر تخصصی تلویزیون

تعمیرات انواع تلویزیون در مرکز تعمیر تخصصی تلویزیون با استفاده از برترین متخصصان بهترین ها را به شما ارائه می کند. در مرکز تعمیر تخصصی تلویزیون هرگونه اشکال پیش آمده برای تلویزیون شما رفع می شود. تمامی قطعات آسیب دیده و معیوب تلویزیون در این واحد با نمونه های اورجینال جایگزین می شوند.

توضیحات خدمت

تعمیر تلویزیون همچون خرید آن نیازمند توجه به برخی پارامترهای خاص است، زیرا تعمیر این دستگاه به نوعی تولد دوباره آن به شمار آمده و در صورتی که بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی انجام پذیرد امکان بازیابی کیفیت اولیه و عملکرد نخستین دستگاه را فراهم می‌سازد. در همین راستا مرکز تعمیر تخصصی تلویزیون با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد.

مهندسان فنی مرکز تعمیر تخصصی تلویزیون به دلیل تسلط بر جدیدترین روشهای تعمیرات تلویزیون و بهره مندی از بروزترین تجهیزات، قادر به عیب یابی صحیح و رفع تمامی عیوب ایجاد شده تلویزیون اعم از عیوب سخت افزاری و نرم افزاری هستند. به دلیل محوریت اصل مشتری مداری در تمامی امور و فعالیت های مرکز تعمیر تخصصی تلویزیون ، مدیریت این مرکز اهتمام ویژه‌ای در ارائه خدمات تعمیر و ترمیم با قیمت‌های تضمین شدۀ شرکتی و با بالاترین سطح کیفی دارد.

شماره های تماس : 02162948 | 02154114



اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز سخت افزار ایران

کرج

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات موبایل، تعمیرات ماشین های اداری، تعمیرات لازم خانگی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات