مرکز سخت افزار ایران

تعمیرات لپ تاپ, تعمیرات موبایل, تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرات تلفن پاناسونیک

تعمیرات تلفن پاناسونیک ، با بهترین تجهیزات ممکن در نمایندگی پاناسونیک انجام می شود . با سابقه ترین و مجرب ترین کارسناسان مورد تایید از سوی مراکز معتبر علمی ، برای فعالیت در این نمایندگی انتخاب شده اند . لازم به ذکر است این افراد پس از گذراندن دوره های آموزشی مرتبط با حیطه ی فعالیتی شرکت ، اقدام به عیب یابی و رفع ایراد دستگاه کاربران محترم می نمایند .

توضیحات خدمت

چنانچه دستگاه تلفن پاناسونیک شما  به هر دلیلی دچار آسیب شده است ، می توانید با آرامش خیال آن را به دست تکنسین های این مجموعه بسپارید . این مرکز با بهره گیری از روش های نوین علمی ، با کیفیت ترین خدمات تعمیرات را ارائه می دهد . از این رو مشتریان محترم پس از گرفتن خدمات تعمیر از این مرکز، از مراجعه به سایر نمایندگی ها بی نیاز می باشند .

نمایندگی پاناسونیک در کارگاه هایی مجهز، به تعمیرات تلفن پاناسونیک شما عزیزان می پردازد . همین امر موجب افزایش کارکرد گوشی تلفن شما خواهد شد . در نهایت باید به این مطلب نیز اشاره نماییم که ، تعمیرات تلفن پاناسونیک در واحد مربوط یه همان دستگاه انجام می شود . خاطرنشان می سازیم به دلیل گسترش محصولات تولید شده توسط کمپانی پاناسونیک ، این مرکز تمامی خدمات مربوط به تعمیرات دستگاه های این کمپانی را ارائه می نماید . البته باید یادآوری نماییم که ، تعمیر دستگاه فوق شامل استفاده از آپشن سرویس در محل این مجموعه نمی شود .

شماره های تماس : 02162948 | 02154114

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز سخت افزار ایران

کرج

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات موبایل، تعمیرات ماشین های اداری، تعمیرات لازم خانگی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات