مرکز سخت افزار ایران

تعمیرات لپ تاپ, تعمیرات موبایل, تعمیرات ماشین های اداری

نمایندگی کیوسرا

نمایندگی کیوسرا در دو حوزه ی فروش و تعمیر محصولات کیوسرا فعالیت می کند. شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل از اصل بودن کالا، هریک از انواع دستگاه کپی، پرینتر و موبایل این برند را از این مرکز خریداری نمایید. همچنین در صورت خرابی هریک از این محصولات، نمایندگی تعمیرات کیوسرا با کیفیت ترین خدمات ترمیمی را به شما ارائه خواهد داد.

توضیحات خدمت

نمایندگی کیوسرا در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران کیوسرا در حوزه فروش و تعمیر است. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به هریک از خدمات مرتبط با محصولات کیوسرا به نمایندگی کیوسرا در ایران مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارید. نمایندگی تعمیر کیوسرا به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران توانسته است اطمینان و رضایت مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب نماید.

نمایندگی کیوسرا در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌نام در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش مشترکان خویش را کسب نماید.

شماره های تماس : 02162948 | 02154114

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز سخت افزار ایران

کرج

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات موبایل، تعمیرات ماشین های اداری، تعمیرات لازم خانگی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات