ایمن سازان امین

دوربین مداربسته, دربهای اتوماتیک, آیفون تصویری

درب های اتوماتیک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

گاهی یک اتوماسیون ساده و کم هزینه اثرات بسیار مثبتی در افزایش بهره وری هزینه ها، انرژی و زمان بر جا می گذارند. در بازکن اتوماتیک می توان از این دست اتوماسیون ها دانست و در نظر بگیرید زمانی که خسته از کار روزانه یا یک سفر طولانی در مقابل در منزل قصد ورود به پارکینگ را دارید یا در هوای سرد، برفی یا بارانی فشردن یک دکمه و باز شدن اتوماتیک در پارکینگ چه میزان لذت بخش است.
علاوه بر این کاهش زمان ورود و خروج، کاهش مصرف بنزین و سایر مزایای استفاده از این سیستم ها انتخاب آنها را بسیار منطقی و مطلوب می نماید.

در حال حاضر با عرضه محصولات دربازکن اتوماتیک با برندهای مطرح و با کیفیت بین المللی از قبیل فك ، جنيوس، زومر ، پروتکو ، بی اف تی و.... همچنین برندهای با کیفیت مطلوب و کم هزینه تر مانند فراز - يوتاب - سها و.. در خدمت مشتریان گرامی هستیم . شاید شما در هنگام تصمیم به نصب یک سیستم در بازکن اتوماتیک برای درب پارکینگ مورد نظر خود دچار سر در گمی در انتخاب یک برند مطلوب، با کیفیت و به صرفه اقتصادی از میان انواع و اقسام برندهای موجود در بازار شده اید.
این موضوع در کنار اجناس تقلبی یا کپی که به صورت فوق العاده ای شباهت با اجناس اصلی دارند نیز مزید بر علت شده و افراد را بر سر چند راهی انتخاب قرار می دهد. از سوی دیگر کیفیت نصب از دیگر دغدغه های کاربران است. بسیاری از افراد که خود را نصاب سیستم های اتوماسیون در می نامند به صورت تجربی و به نحو یکسان تمامی انواع درها را نصب می کنند غافل از اینکه هر یک از برندها و هر یک از انواع درها یک نحوه و استاندارد نصب مختص به خود را دارند که عدم رعایت آنها باعث کاهش عمر مفید جک ها ، عملکرد نامطلوب و سر و صدای نا متعارف می شود همچنین عدم کیفیت مناسب جوشکاری و تعیین زوایا و نصب ساپورت های مناسب باعث ایجاد آسیب های جدی برای در و سیستم جک ها می شود.

 

!!! هشدار !!! نصب غیر اصولی اتوماسیون درب ها حتی به مرغوب ترین جک ها آسیب می رساند.

براي بهره گيري از خدمات بهتر و خدمات پس از فروش براي خريد انواع تجهيزات دربهاي اتوماتيك به شركتهاي معتبر ارئه دهنده اين تجهيزات مراجعه كنيد زيرا شما با يك شركت با خدمات گسترده قرارداد ميبنديد كه ميبايست بعدها نيز به تعهدات خود در قبال شما و كار انجام داده عمل نمايد  و نه يك شخص كه حتي مشخص نيست كه بعد ها در دسترس شما باشد

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایمن سازان امین

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دوربین مداربسته، دربهای اتوماتیک، آیفون تصویری، تجهیزات جانبی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات