شرکت ایمن نگاه کاسپین

اتوماسیون هتل, هتل هوشمند, اتوماسیون رستوران

وای فای- هات اسپات

راه اندازی سرویس هات اسپات (اینترنت وای فای عمومی)

توضیحات خدمت

هات‌ اسپات بی‌سیم یا Wi-Fi HotSpot، روشی برای دسترسی به شبکه‌های بی‌سیم با استفاده از Wi-Fi است که در آن کاربران بدون نیاز به استفاده از شبکه‌ی مخابراتی یا دستگاه یا نرم‌افزاری جانبی، تنها به کمک ابزار مجهز به قابلیت Wi-Fi خود می‌توانند به اینترنت دسترسی پیدا کنند. در حال حاضر شرکت‌های بزرگ ارایه‌دهنده‌ی اینترنت در سراسر جهان با ایجاد هات‌اسپات‌هایی پیشرفته در مکان‌های گوناگون، امکان دسترسی به اینترنت را در مکان‌های همگانی در بسیاری از کشورهای دنیا فراهم کرده‌اند.

توسط این سرویس می‌توان اقدام به فروش اینترنت نمود. این قابلیت می‌تواند هزینه های سرسام آور اینترنت را در اماکن تجاری و عمومی، خصوصا هتل ها را پوشش داده و درآمد زایی نیز داشته باشد.همچنین با استفاده از روش های مدیریت و کنترل ترافیک کاربران سرعت و راحتی بیشتری را در اینترنت تجربه خواهند کرد. همچنین با امکان طراحی اختصاصی صفحه ورود به سیستم، مزایایی همچون تبلیغات و ارسال آگهی و پیام برای کاربران وجود خواهد داشت.

مزایای ذکر شده در بالا موجب شده است که بسیاری از سرویس دهنده های اینترنت رایگان و غیر رایگان در فضاهای عمومی مانند رستوران ها، کافه ها و هتل ها برای سرویس رسانی به مشتریان از هات اسپات استفاده کنند.

http://incco.ir/%D9%87%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%AA/

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت ایمن نگاه کاسپین

رشت

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اتوماسیون هتل، هتل هوشمند، اتوماسیون رستوران، نرم افزار رستوران، نرم افزار مطب و کلینیک

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات