بیمه ایران نمایندگی کاظمی *** تحت پوشش مجتمع آزادی تهران***

https://telegram.me/iranbimehkazemi کانال تلگرام:, صدور فوری انواع بیمه نامه در هر ساعت از شبانه روز, در صورت نبودن با همراه تماس بگیرید

بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی واحدهای مسکونی، صنعتی و غیر صنعتی

توضیحات خدمت

انواع بیمه های آتش سوزی :

آتش سوزی مسکونی

در این بیمه نامه بنا به درخواست بیمه گذار واحد مسکونی ، علاوه بر خطرهای حریق ، انفجار و صاعقه در برابر کلیه خطرهای اضافی که در زیر به آن اشاره شده با سرمایه دلخواه و به قیمت روز تحت پوشش قرار می گیرد و حق بیمه سالانه آن با توجه به ارزش ساختمان و اثاث منزل و خطرهای بیمه شده محاسبه خواهد شد.

آتش سوزی صنعتی

مراکز صنعتی شامل کلیه کارخانجات صنایع غذایی ، آشامیدنی ، دخانیات ، نساجی ، پوشاک ، چرم ، چوب ، کاغذ ، مقوا ، چاپ و صحافی ، شیمیایی ، محصولات کانی غیر فلزی ، فلزات اساسی و صنایع متفرقه می باشد .

ساختمان ، تاسیسات ، ماشین آلات ، دیگ بخار، مواد اولیه، موجودی در جریان ساخت و محتویات هر یک از مراکز یاد شده را می توان در مقابل خطرهای آتش سوزی ، انفجار ، صاعقه و همچنین کلیه خطرهای اضافی ذکر شده نزد بیمه ایران به قیمت روز بیمه نمود .

آتش سوزی غیر صنعتی

مراکز غیر صنعتی مشتمل بر کلیه فروشگاههای تجاری ، تعمیرگاهها ، بیمارستانها ، اماکن عمومی ، ساختمان های اداری ، بنگاههای معاملاتی ، مراکز پخش دارو ، فروشگاههای مواد غذایی و پروتئینی ، آموزشگاهها ، مراکز خدماتی و سایر موارد مشابه می باشد.

ساختمان ، تاسیسات ، موجودی اثاثیه ثابت و دکوراسیون هر یک از مراکز یاد شده را می توان در مقابل خطرهای آتش سوزی ، انفجار ، صاعقه و نیز کلیه خطرهای اضافی ذکر شده نزد بیمه ایران به قیمت روز بیمه نمود.

علاوه بر خطرات اصلی می توان با پرداخت حق بیمه اضافی خطرات اضافی زیر را تحت پوشش قرار داد:

سیل، طوفا، زلزله، ترکیدگی لوله آب و فاضلاب، ضایعات ناشی از برف و باران، سرقت، مسئولیت مالی در قبال همسایگان، سقوط هواپیما، رانش زمین و ظروف تحت فشار صنعتی.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

بیمه ایران نمایندگی کاظمی *** تحت پوشش مجتمع آزادی تهران***

تهران، اسلامشهر

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

https://telegram.me/iranbimehkazemi کانال تلگرام:، صدور فوری انواع بیمه نامه در هر ساعت از شبانه روز، در صورت نبودن با همراه تماس بگیرید، کارشناسی بدنه در محل، شماره پیامک 10009124512314، صدور بیمه شخص ثالث اقساطی 6 ماهه ، صدور بیمه نامه در تعطیلات، مرکز اعلام خسارت ثالث و بدنه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی خدمات