بیمه ایران نمایندگی کاظمی *** تحت پوشش مجتمع آزادی تهران***

https://telegram.me/iranbimehkazemi کانال تلگرام:, صدور فوری انواع بیمه نامه در هر ساعت از شبانه روز, در صورت نبودن با همراه تماس بگیرید

بیمه‌‌نامه مسئولیت مستاجر در مقابل موجر

کلیه مستأجرین واحدهای مسکونی، تجاری، اداری و ... به این بیمه نامه نیاز دارند.

توضیحات خدمت

بیمه‌‌نامه مسئولیت مستاجر در مقابل موجر برای پوشش خسارات مالی احتمالی است که در زمان اجاره برای مورداجاره ممکن است رخ دهد. کلیه مستأجرین واحدهای مسکونی، تجاری، اداری و ... به این بیمه نامه نیاز دارند. همچنین بیمه مسئولیت مستاجر در مقابل موجر خساراتی همچون آتش سوزی،آبدیدگی و انفجار را تحت پوشش قرار میدهد.

مسئولیت نگهداری مورد اجاره در طول مدت قرارداد اجاره بر عهده مستاجر می‌باشد. بیمه‌‌نامه مسئولیت مستاجر در مقابل موجر برای پوشش خسارات مالی احتمالی است که در زمان اجاره برای مورد اجاره ممکن است رخ دهد.

با توجه به شرایط مندرج در بیمهنامه ممکن است خطرات در یکی از سطوح ذیل مورد پوشش قرار گیرد:
  • مسئولیت آتش‌سوزی
  • مسئولیت آبدیدگی
  • مسئولیت انفجار

شرایط عمومی یا متن بیمه نامه در واقع مفاد قرارداد فیمابین بیمه گر و بیمه گزار بوده که به امضای بیمه گر رسیده و تحویل بیمه گزار می گردد.کلیه جزئیات بیمه نامه به مانند پوششها،استثنائات،وظایف و تعهدات بیمه گر و بیمه گزار،مهلت اعلام خسارت،مرجع حل اختلاف و سایر موارد در آن درج گردیده است.شرایط عمومی بسته به نوع بیمه نامه صادره می تواند یک یا چندین صفحه باشد و همچنین شرایط عمومی در هرنوع بیمه نامه ثابت می باشد.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

بیمه ایران نمایندگی کاظمی *** تحت پوشش مجتمع آزادی تهران***

تهران، اسلامشهر

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

https://telegram.me/iranbimehkazemi کانال تلگرام:، صدور فوری انواع بیمه نامه در هر ساعت از شبانه روز، در صورت نبودن با همراه تماس بگیرید، کارشناسی بدنه در محل، شماره پیامک 10009124512314، صدور بیمه شخص ثالث اقساطی 6 ماهه ، صدور بیمه نامه در تعطیلات، مرکز اعلام خسارت ثالث و بدنه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی خدمات