بیمه ایران نمایندگی کاظمی *** تحت پوشش مجتمع آزادی تهران***

https://telegram.me/iranbimehkazemi کانال تلگرام:, صدور فوری انواع بیمه نامه در هر ساعت از شبانه روز, در صورت نبودن با همراه تماس بگیرید

نکات ضروری که قبل از خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری باید بدانیم!

بیمه جامع زندگی بیمه ایران

توضیحات خدمت

هفت نکته ضروری که قبل از خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری باید بدانیم !

پیش از بالا رفتن از نردبان موفقیت مطمئن شوید که آن را به جای درست تکیه داده اید (استیون کاوی) .

1_ جهت شروع بیمه عمر و سرمایه گذاری ابتدا وضعیت مالی و نیازهای بیمه ای خود را بررسی کنید

تحقیق و انتخاب صحیح نوع پوشش بیمه عمر و مدت این بیمه نامه و دیگر تعهدات بیمه عمر و سرمایه گذاری بسیار اهمیت دارد . عدم کسب اطلاعات صحیح و شفاف و همچنین آگاه نبودن از شرایط عمومی و خصوصی بیمه عمر و سرمایه گذاری منجر به پشیمانی بعد از خرید و یا در هنگام خسارت است . به علت اینکه بیمه عمر و سرمایه گذاری یک قرارداد بلند مدت میباشد انتخاب درست پوشش ها و تعهدات اهمیت ویژه ای دارد.

** بهترین کار: تماس و صحبت با یک مشاور خبره بیمه عمر و سرمایه گذاری می باشد . توسط این مشاوره شما قادر خواهید بود با توجه به شرایط مورد نظرتان ، بهترین پوشش ها و تعهدات را انتخاب و یک سرمایه گذاری صحیح انجام دهید .

2- میزان پس انداز خود و مدت زمان تعهد به پرداخت آن را انتخاب کنید
تفاوت ثروتمندان با فقرا در فلسفه زندگی : ثروتمندان همه پولشان را سرمایه گذاری میکنند و بقیه را خرج می کنند ولی فقرا همه پولشان را خرج می کنند و بقیه را سرمایه گذاری می کنند (جیم ران) .

مهمترین ویژگی بیمه عمر و سرمایه گذاری ، جمع آوری پس انداز های خرد و کوچک ما میباشد که به این پس انداز ها ، سود به صورت بهره مرکب و روز شمار تعلق میگیرد و همچنین به صورت همزمان و پس از پرداخت اولین قسط حق بیمه ، تحت پوشش تعهدات بیمه عمر میباشیم . این حق بیمه در بازه های زمانی ماهیانه ، سه ماهه ، شش ماهه و سالیانه قابل پرداخت است .

* به علت اینکه سود پرداختی به حق بیمه های بیمه عمر و سرمایه گذاری ، به صورت روز شمار و بهره مرکب محاسبه میشود ، در صورت انتخاب پرداختی سالیانه ، به طور فزاینده ایی در مبلغ نهایی قابل دریافت ، تفاوت ایجاد میکند . و این رقم بسیار افزایش پیدا خواهد کرد .

3-در صورت امکان پرداخت حق بیمه را به صورت سالیانه انتخاب کنید

پرداخت های ماهیانه حق بیمه ، به علت مشغله زیاد و گرفتاری های روزمره ، ممکن است سهوا فراموش شود که البته این امر در بیمه های عمر و سرمایه گذاری زیاد اتفاق می افتد . عدم پرداخت اقساط در سررسید مقرر منجر به کاهش سود مشارکت در منافع بیمه ای میشود ( این سود در پایان هر سال محاسبه و به اندوخته اضافه میشود) . امکان به تعویق افتادن اقساط موجب بوجود آمدن استرس و حس اضطراب میشود . و همانطور که گفته شد پرداخت سالیانه حق بیمه به دلیل روز شمار بودن و بهره مرکب سود با روش های پرداخت های دیگر ماهیانه ، سه ماهه و ... تفاوت زیادی دارد. در صورت امکان بهتر است حق بیمه را به صورت سالیانه بپردازید .

4- پوشش های بیمه ای خود را انتخاب کنید

انتخاب صحیح این پوشش ها ( شامل پوشش های سرمایه فوت به هر علت ، فوت بر اثر حوادث ، امراض خاص و ... ) بسیار اهمیت دارد . معمولا پوشش "سرمایه فوت به هر علت" در بیمه عمر و سرمایه گذاری باید بین 25 تا 27 برابر حق بیمه پرداختی سالیانه شما انتخاب شود که این حالت ، بهترین انتخاب هم از نظر اندوخته سرمایه گذاری و هم از نظر پوشش بیمه ای میباشد .

5- دیدگاه بلند مدت داشته باشید !

به علت اینکه ویژگی زمانی این بیمه نامه اهمیت دارد ، جهت استفاده از مزایای بیمه ای و همچنین سرمایه گذاری ، باید دیدگاهی بلند مدت ( 10 – 15 – 20 ساله ) داشته باشید . اگر بخواهید کمتر از دو تا سه سال بیمه نامه خود را بازخرید کنید متحمل زیان خواهد شد . اما با گذشت زمان همین پس اندازهای اندک ، منجر به دارایی و سرمایه هنگفتی خواهد شد .

همچنین قبل از شروع سرمایه گذاری ، مبلغی را انتخاب کنید که بتوانید به صورت بلند مدت از عهده پرداخت حق بیمه در تاریخ های مقرر برآئید .

6_ نام های دیگر ( نام های تجاری ) بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری را بشناسید .

بیمه های عمر و سرمایه گذاری به نام های متنوعی در شرکت های بیمه در کشور ارائه میشوند اما تمامی این بیمه نامه ها ماهیت و کارکرد یکسانی دارند و جزء بیمه های اشخاص میباشند . مانند :

بیمه عمر و سرمایه گذاری

بیمه عمر و پس انداز ( و یا بیمه جامع عمر و پس انداز )
بیمه بازنشستگی (و یا بیمه تامین مستمری بازنشستگی )
بیمه عمر و تامین آتیه 
بیمه تامین آتیه فرزندان ( و یا بیمه نامه عمر و پس انداز آتیه فرزندان )
بیمه اندوخته ساز
بیمه عمر و تشکیل سرمایه
بیمه تامین هزینه جهیزیه
بیمه تامین هزینه تحصیلات
بیمه جامع زندگی
بیمه زنان خانه دار ( و یا بیمه بازنشستگی زنان خانه دار )

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، این اسامی در حقیقت نام های تجاری برای بیمه عمر و سرمایه گذاری هستند و عملکرد همگی تقریبا برابر میباشد . چراکه بیمه عمر و سرمایه گذاری از بدو تولد قابل ارائه میباشد و شما با هر هدف مشخصی میتوانید هم از امکان سرمایه گذاری و هم استفاده از پوشش های بیمه ایی بهره مند شوید . (چه برای خود تان ، فرزندان و یا همسرتان ) .


7_ همین امروز اقدام کنید .

یک سفر هزار فرسنگی با همان گام اول شروع میشود . ( کنفسیوس)

اقدام ، مهمترین گام در جهت موفقیت در همه زمینه هاست . مهمترین قسمت مقاله همین شماره است . اگر پدر شما در بدو تولدتان یک بیمه عمر و سرمایه گذاری برایتان تهیه و با پرداخت حق بیمه های اندک برای شما ، در بیست و پنج سالگی یک اندوخته سرمایه گذاری به شما هدیه می کرد ( برای خرید مسکن ، تحصیلات و ... ) ، آیا احساس بهتری نداشتید ؟ همیشه برای 10 سال بعد باید همین امروز برنامه ریزی کرد ! چرا ؟

به این دلیل که عمر به هر صورت میگذرد . در صورتی که اقدامی نکنید 10 – 15 – 20 سال هم میگذرد و تحول خاصی روی نمیدهد . و فقط 10 – 15 – 20 سال بیشتر از عمر ما گذشته است .

بدون شک انتخاب بیمه عمر و سرمایه گذاری در امروز موجب شادی و احساس غرور و رضایت در 10 سال آینده است.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

بیمه ایران نمایندگی کاظمی *** تحت پوشش مجتمع آزادی تهران***

تهران، اسلامشهر

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

https://telegram.me/iranbimehkazemi کانال تلگرام:، صدور فوری انواع بیمه نامه در هر ساعت از شبانه روز، در صورت نبودن با همراه تماس بگیرید، کارشناسی بدنه در محل، شماره پیامک 10009124512314، صدور بیمه شخص ثالث اقساطی 6 ماهه ، صدور بیمه نامه در تعطیلات، مرکز اعلام خسارت ثالث و بدنه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی خدمات