عسل ایران _ مرکز توزیع و پخش انواع عسل

توزیع انواع عسل و محصولات آن, رفع نیاز های شما به صورت عمده و خرده, فراهم نمودن انواع عسل با تناژ بالا و قیمت مناسب

رژیم عسل و لیمو برای کاهش وزن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

داشتن رژیم لیمو و عسل به شما کمک می کند که از دست مشکلات چاقی خلاص شوید. چاقی به تجمع زیاد چربی در بافتهای بدن گفته می شود که فشاری را روی قلب، کلیه ها، کبد و مفاصل بدن مانند گردن وزانوها وارد می کند. افراد چاق مستعد بیماریهایی مانند آرتروز، دیابت و اختلالات کبد و مثانه هستند.

عسل یکی از بهترین درمانهای خانگی برای پایین آوردن وزن و کلسترول خون است. عسل باعث به حرکت در آوردن چربی شده و آن را تبدیل به انرژی برای استفاده بدن می کند و بنابراین باعث پاکسازی خون می شود. داشتن رژیم عسل و لیمو و مصرف غذاهای قلیایی بدون اینکه در میزان اشتها و انرژی تاثیر بگذارند در معالجه چاقی بسیار مفید و تاثیر گذار می باشند. برای درست کردن این داروی خانگی ۱ قاشق عسل را با ۲ قاشق آبلیمو مخلوط کنید. قبل از صبحانه با معده خالی آن را بنوشید. همچنین می توتنید بعد از مصرف غذاهای پر چرب از این نوشیدنی ضد چاقی و مسمومیت برای هضم آسانتر غذا استفاده کنید. البته یادتان باشد برای موفقیت در کاهش وزن داشتن برنامه و رژیم غذایی مناسب و ورزش روزانه بسیار حائز اهمیت است.

بعضی از مردم می گویند فقط می توانند آب را سرد بنوشند و در مورد درست کردن معجون عسل و آبلیمو با آب سرد سوال می پرسند. بسیاری از ما می دانیم که نوشیدن آب سرد به کاهش وزن کمک می کند زیرا بدن مجبور است برای بالا بردن دمای آب کالری مصرف کند اما طب چینی و هندی مخالف نوشیدن زیاد آب سرد هستند چرا که بر روی اسید معده و هضم غذا تاثیر می گذارد. ولی آب گرم به هضم غذا کمک می کند. یک لیوان شربت آبلیموی سرد گرما را از بین برده و باعث فروکش کردن تشنگی شما بعد از کار در یک روز گرم می شود. اما اگر وزن خود را صبح قبل از خوردن صبحانه چک کنید می بینید که آب گرم سیستم گوارش را تمیز می کند و بدن را آماده سوزاندن چربی کرده و در کل به کاهش وزن کمک می کند.

معجون عسل و سرکه

این معجون ضد پیری یکی از قدرتمندترین پاک کننده ها است. همچنین ضد مسمویت بوده و بنابراین کاهش وزن را راحتر می کند و درمان بسیاری از بیماریها مانند اگزماف کلسترول بالا و آرتروز می باشد.

نوشیدنی میوه ها

هلو، سیب، پرتقال، هویج، موز و آناناس را بشویید. آنها را داخل مخلوط کن بریزید و یک قاشق ابلیمو و یک قاشق عسل به آن اضافه کنید و فورا آن را بنوشید. این معجون را در یخچال و یا جای دیگری نگه ندارید زیرا ویتامین Cموجود در آن سریع در معرض نور و هوا از بین میرود. این نوشیدنی سرشار از آنتی اکسیدانهاست.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

عسل ایران _ مرکز توزیع و پخش انواع عسل

قزوین

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

توزیع انواع عسل و محصولات آن، رفع نیاز های شما به صورت عمده و خرده، فراهم نمودن انواع عسل با تناژ بالا و قیمت مناسب، عقد قرارداد با شرکت های توزیع و پخش

دسته‌بندی محصولات