شرکت صنایع پدیده ایرانیان فن

فن آکسیال , فن کانالی , سانتریفوژ

اگزاست فن پارکینگ

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اگزاست فن پارکینگ از امکاناتی است که برای پارگینگ‌های سرپوشیده یا طبقاتی باید در نظر گرفته شود. برای پارکینگ‌ که به طور مداوم خودروهایی در حال ورود به آن و خودروهایی در حال خروج از آن هستند، سیستم اگزاست فن پارکینگ باید به طور موثری آلودگی ناشی از این خودروها را تهویه نماید. این برای سلامت سرنشینان خودروها الزامی است. همچنین در شرایط حریق و آتش‌سوزی اگزاست فن پارکینگ، در خروج دودها از ساختمان نقش عمده ای خواهد داشت.

ترافیک های داخل شهری در سراسر جهان در حال رشد روز افزون است. در اروپا، در تحقیقات اخیر انجام شده در سال 2017، سرانه تعداد خودروها به ازای هر 100 نفر ساکن شهری، در ایتالیا 62.4، در آلمان 55.7، در اسپانیا 49.3، در فرانسه 47.9 و در انگلستان 47.2 میباشد. این تعداد انبوه از خودروها معضلات جدی ترافیکی ایجاد خواهند کرد. همچنین این تعداد خودرو حجم زیادی از گازهای پرخطر کربن مونواکسید (CO)، نیتروژن دی اکسید (NO2)، بنزن (C6H6) و ذرات معلق در سوخت خودروها را به محیط زیست وارد خواهند کرد. به دلیل همین خطرات، استفاده از اگزاست فن پارکینگ از الزامات به کاررفته در پارکینگ‌ها می‌باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت صنایع پدیده ایرانیان فن

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فن آکسیال ، فن کانالی ، سانتریفوژ ، جت فن ، فن سانتریفوژ پشت بامی ، فن سقفی آکسیال ، فن سانتریفوژ فوروارد، فن سانتریفوژ بکوارد، فن سانتریفوژ رادیال، فن سانتریفوژ فشار قوی، فن ساید چنل، فن بادی، هیتر ، دمپرهای وزنی، هواساز، پروانه های صنعتی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات