ایران پرچم

چاپ, چاپخانه پرچم, پرچم

پایه پرچم تشریفات

پایه پرچم تشریفات مهمترین متعلقات پرچم تشریفات می باشد. پایه پرچم به زیبایی و دید بهتر پرچم تشریفات بسیار کمک کننده می باشد. پایه پرچم تشریفات در مدل های مختلفی و بسیار متنوعی مانند پایه پرچم پنجه شیری، گرد خورشیدی، استیل طلایی، مشکی، نقره‌ای و... تولید می گردد.خرید پایه پرچم تشریفات در کوتاه ترین زمان و بهترین قیمت از ایران پرچم. پایه پرچم ایران پرچم با استفاده مواد اولیه درجه یک تولید میگردد.

مشخصات

میله استیل :
پایه چدن
وزن بالا پایه :
آبکاری عالی
مقاوم در برابر تغییر :
نصب آسان

توضیحات خدمت

پایه پرچم تشریفات

پایه پرچم تشریفات در زیبایی و دید پرچم تشریفات بسیار تاثیر گذار و قابل توجه می باشد. پایه پرچم تشریفات در مدل های متنوع و بسیار متفاوتی تولید و عرضه می گردد. پایه پرچم تشریفات با استفاده از مواد مختلف و متفاوت تولید می گردد.در ادامه به معرفی انواع مدل های پایه پرچم تشریفات می پردازیم.

پایه پرچم تشریفات گرد خورشیدی

این مدل پایه پرچم به دلیل داشتن ظاهری گرد و مشبک به این نام انتخاب شده است.پایه پرچم تشریفات گرد خورشیدی در مدل های ممتاز، درجه یک و درجه دو تولید شده است . پایه پرچم گرد خورشیدی بصورت ویژه آبکاری شده و در برابر تغییر رنگ بسیار مقاوم می باشد.

پایه پرچم تشریفات پنجه شیری

این مدل به دلیل داشتن ظاهری مانند پنجه شیر به این نام انتخاب شده است. پایه پنجه شیری نیز در مدل های ممتاز، درجه یک و درجه دو تولید می گیردد. آبکاری این محصول نیز به صورت ویژه بوده که طول عمر و کیفیت بالای آن را تضمین می کند. وزن هر کدام از این مدل ها متفاوت بوده و در قیمت آن تعیین کننده می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایران پرچم

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ، چاپخانه پرچم، پرچم، پرچم تشریفات، پرچم رومیزی، پرچم ساحلی، پایه پرچم، چاپ پرچم، پرچم اهتزاز، پرچم ایستاده، ماگ، بج سینه

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات